Главная Партнеры Контакты  
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"  

г. Киев, бул. Пушкина, 2а                
тел.: (044) 334-99-77                               
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00
          
                           

 












Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...


Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...




Система Orphus


«Платон» - 1,9 рубля за кілометр, і то це дорого. А траса, думаю, буде дорожче »

26.09.2018

Дмитро Медведєв схвалив будівництво платної автотраси Москва - Казань до 2024 року

На початку жовтня держкомпанія «Автодор» оголосить конкурс на передпроектні роботи по швидкісній трасі Москва - Казань, яка пройде на північ від Нижнього Новгорода неподалік від однойменної ВСМ. Якщо проект буде здійснений, то автошлях між містами скоротиться до 5-6 годин. Вартість будівництва може скласти до 360 млрд рублів, а плата за проїзд - до 2 рублів за кілометр. «БІЗНЕС Online» з'ясував, що траса «підхопить» і ділянку платної дороги Фоат Комарова, який вклав в неї 20 млрд рублів.

Євген Дітріх (ліворуч) повідомив про початок робіт по швидкісній автомобільній дорозі Москва - Нижній Новгород - Казань Фото:   government Євген Дітріх (ліворуч) повідомив про початок робіт по швидкісній автомобільній дорозі Москва - Нижній Новгород - Казань Фото: government.ru

З МОСКВИ В КАЗАНЬ ЗА 5-6 ГОДИН

Напередодні ввечері стали відомі нові подробиці по багаторічному проекту будівництва нової швидкісної автомагістралі Москва - Нижній Новгород - Казань. проект був схвалений президією ради при президенті зі стратегічного розвитку та нацпроектів за участю прем'єр-міністра РФ Дмитра Медведєва. Як повідомив міністр транспорту РФ Євген Дітріх, початок робіт по швидкісній автомобільній дорозі Москва - Казань «в цілому схвалено». Сьогодні ж стало відомо, що вже в цьому році стартує передпроектна підготовка, а повністю створення дороги завершиться в 2024 році.

Проект увійшов в комплексний план модернізації і розширення магістральної інфраструктури до 2024 року. Курирує платну автодорогу «Автодор». Це державна компанія, під її управлінням перебуває 2938 км доріг, в числі яких М1 «Білорусь», М3 «Україна», М4 «Дон», швидкісна автомагістраль Москва - Санкт-Петербург та ін.

Нова швидкісна автомагістраль Москва - Нижній Новгород - Казань категорії Іб буде чотирьохсмуговій, протяжність траси складе 729 кілометрів. Розрахункова швидкість руху машин - 120 км / ч. Дорога буде складовою частиною коридору Європа - Західний Китай, вона пройде по території Московської, Володимирської, Нижегородської областей, а також по території Чуваської Республіки і Татарстану. Зокрема, в нашій республіці автомагістраль пройде по території Кайбіцкого, Апастовского, Верхнеуслонскій, Камсько-Устьінского, Лаішевском і Пестречінского районів, повідомили «БІЗНЕС Online» в прес-службі мінтранспорту РТ.

Починатися траса буде на перетині «нового виходу на МКАД з федеральної автомобільної дороги М7" Волга "(обходи міст Балашиха, Ногінськ)» зі споруджуваним напрямком автомобільної дороги А-108 (Західний обхід міста Орєхово-Зуєво). Кінець траси планується на транспортній розв'язці з автомобільною дорогою Сорочі Гори - Шалі в Татарстані.

У Мінтрансі особливо відзначили, що проходження автодороги вибрано «по найкоротшій відстані в обхід населених пунктів», в обхід або з мінімальним проходженням по особливо охоронюваним природним територіям, мінімальною кількістю перетинів з інженерними комунікаціями та природними перешкодами (річки, озера). Перетинати автомобільні і залізні дороги платний автобан буде на різних рівнях. Також повідомляється, що урядом Республіки Татарстан вже узгоджений проект внесення відповідних змін до схеми територіального планування РФ в області федерального транспорту.

За словами Сергія Кельбаха (праворуч), фінансування проекту буде вестися за принципом концесії За словами Сергія Кельбаха (праворуч), фінансування проекту буде вестися за принципом концесії. При цьому позабюджетні кошти складуть від 30% до 40% Фото: © Олександр Астаф'єв, РІА «Новости»

ПАРАЛЕЛЬНО ВСМ?

Судячи з усього, в «Автодорі» щосили святкують перемогу і готуються до нової масштабної будівництві. На зустрічі з журналістами Сергій Кельба заявив , Що його компанія планує оголосити конкурс на підготовку передпроектних робіт з будівництва дороги Москва - Нижній Новгород - Казань вже в жовтні 2018 року. «У плані закупівель на цей рік передпроектні роботи, планувальні рішення вже стоять. Зараз в перших числах жовтня буде оголошено конкурс », - пообіцяв Кельба.

За його словами, фінансування проекту буде вестися за принципом концесії. При цьому позабюджетні кошти складуть від 30% до 40%. Закінчити будівництво дороги планується в 2024 році.

Хоча платна швидкісна автодорога збігається «за загальним спрямуванням» з ВСМ Москва - Казань, судячи з усього, вони не підуть строго паралельними шляхами. «На стадії фінансово-економічного обґрунтування ми уважно вивчили вантажопотік, пасажиропотік, взаємовплив ВСМ на швидкісну дорогу Москва - Казань і навпаки. Ці дороги - залізна і автомобільна - несуть абсолютно різне навантаження. ВСМ - це перевезення пасажирів, а автомобільна дорога - це вантажний трафік в першу чергу », - пояснив Кельба на зустрічі з журналістами.

Хоча окремі ділянки можуть і збігатися. «У зоні Ногінська і Балашихи ми взагалі йдемо в одному створі», - зазначає глава «Автодору».

Не виключено, що в Татарстані ВСМ і автомобільну швидкісну автомагістраль також Запаралеленими. Однак однозначної відповіді на це питання в Мінтрансі РТ ми так і не отримали. Але варто згадати, що спочатку в проект ВСМ входила і автомобільна траса для обслуговування даної магістралі. Вона також включена в генплан міста. «Є дубль уздовж траси ВСМ. Затор, який сьогодні існує, в перспективі йде. Ситуація буде радикально поліпшена », - говорив на публічних слуханнях один з розробників генплану, заступник керівника ГАУ Інституту генплану Москви Олег Григор'єв.

періодично тема згадується і в зв'язку з розвитком Кіровського району. ВСМ в межах лебединого, нагадаємо, буде проходити по естакаді, щоб мінімізувати шкоду, що наноситься особливо охороняється природного території. На тій же висоті може пройти і автодорога, інакше «битва за мости» поверх лісу виявиться даремно. На публічних слуханнях по проекту ВСМ заявили , Що з 7 км шляху 6 пройде по естакадах.

За оцінками Фоат Комарова, вартість може скласти від 220 до 365 мільярдів рублів, або по 300-500 млн рублів за кілометр шляху Фото: «БІЗНЕС Online» За оцінками Фоат Комарова, вартість може скласти від 220 до 365 мільярдів рублів, або по 300-500 млн рублів за кілометр шляху Фото: «БІЗНЕС Online»

... ДО 365 МЛРД РУБЛІВ

Загальне фінансування комплексного плану розвитку магістральної інфраструктури до 2024 року, за оцінками, сягне 6,3 трлн рублів, передає ТАСС . Це глобальний документ, що включає в себе будівництво сотень об'єктів автомобільної, залізничної, водної та морської інфраструктури. Зокрема, в нього включено проект будівництва ВСМ Москва - Казань. «1,57 трильйона рублів - це передбачені раніше в програмі заходу. 1,45 трильйона рублів - це кошти, які виділяються додатково на реалізацію цього плану. І близько 3 трильйонів рублів - це приватні інвестиції, які будуть спрямовані на реалізацію проектів », - повідомляє Дітріх. На 2019 рік на реалізацію комплексного плану в проекті федерального бюджету закладено близько 323 млрд рублів.

Вартість будівництва власне ділянки в 729 км швидкісної автомагістралі Москва - Нижній Новгород - Казань на заходах не називається. За оцінками Фоат До Омарова, радника генерального директора ВАТ «СМП-Нафтогаз», вона може скласти від 220 до 365 мільярдів рублів, або по 300-500 млн рублів за кілометр шляху.

Платна дорога до Москви буде користуватися попитом у автовласників, оскільки час у дорозі скоротиться з нинішніх 12 годин автомобільного шляху до 5-6 годин   Фото: «БІЗНЕС Online» Платна дорога до Москви буде користуватися попитом у автовласників, оскільки час у дорозі скоротиться з нинішніх 12 годин автомобільного шляху до 5-6 годин
Фото: «БІЗНЕС Online»

«ГОВОРИТИ ПРО ТЕ, ЩО ЄВРОПА - ЗАХІДНИЙ КИТАЙ ПРОЙДЕ по Татарстану, СЬОГОДНІ ПОКИ НЕ МОЖНА»

Комаров вважає, що «Автодору» рано пити шампанське, оскільки ще все може змінитися, так як проект поки не схвалений урядом РФ - засідання, за його даними, призначено на 1 жовтня. Проект швидкісного автобану, за словами радника гендиректора ВАТ «СМП-Нафтогаз», зараз лобіюють дві компанії - державний «Автодор» і група «Меридіан» . (Раніше він пояснював нам, що «Меридіан» - це група підприємців, чиї проекти лобіює Олександр Рязанов, екс-заступник голови «Газпрому», екс-президент «Будтрансгазу».) У залежності від того, який проект виберуть, трасування маршруту може бути різною , вважає Комаров. Так, за планами «Меридіана», дорога може пройти набагато південніше.

«Говорити про те, що Європа - Західний Китай проходить по Татарстану, сьогодні поки не можна, це не вирішено на 100 відсотків. Завжди в уряді розглядалося два варіанти, і я ще не зовсім впевнений, що уряд прийме той варіант ( "Автодору") », - пояснює наш співрозмовник.

Разом з тим Комаров визнає, що план «Автодору» в уряді вважають найбільш доцільним і необхідним. Однак плюсом проекту даної компанії є економія бюджетних коштів. «" Меридіан "задекларував, що за рахунок власних коштів побудує дорогу. Але я вважаю це авантюристським підходом. Я зустрічався з цими людьми - вони називають такі цифри вартості дороги! Побудувати дорогу на ці кошти технічно неможливо. І такими насильницькими заявами вводять в оману », - впевнений Фоат Фагимович.

За його словами, вартість кілометра дороги підприємці, які лобіюють проект «Меридіан», в різний час називали від 70 до 150 млн рублів. «Немає сьогодні такого. На даний момент кілометр дороги коштує 300 до 500 мільйонів рублів - це по рівній місцевості, без споруд », - говорить Комаров.

Він упевнений, що проект платної дороги до Москви буде користуватися попитом у автовласників, оскільки час у дорозі скоротиться з нинішніх 12 годин автомобільного шляху до 5-6 годин. Вартість проїзду визначатиметься урядом РФ. Розумною платою для легкових автомобілів Комаров вважає 2 рубля за кілометр шляху, або близько 1,5 тис. Рублів за всю дорогу від Москви до Казані.

«Республіка вкрай зацікавлена ​​в транспортних комунікаціях, - додає радник гендиректора" СМП-Нафтогаз ". - Якщо траса дійде до Татарстану, то пов'язати її з нашою дорогою (компанія будує ділянку шляху транспортного коридору Європа - Західний Китай) проблем не складе. Це сприятливий фактор, буде впевненість на 99 відсотків, що наша частина дороги увійде до складу цієї дороги, з'явиться державна програма », - сподівається Комаров.

Його компанія ж вклала 20 млрд власних коштів в будівництво ділянки дороги протяжністю 143 км з Олексіївського в Альмет'євськ. Як передбачається, вона увійде в транспортний коридор Європа - Західний Китай. На даний момент побудовано близько 25 ~ 30% ділянки. Для завершення робіт потрібно від 50 до 60 млрд рублів.

«ПРОЕКТ ДУЖЕ ПОТРІБНИЙ, ЦЕ ДЛЯ НАШОЇ РЕСПУБЛІКИ БУДЕ БОМБА»

«БІЗНЕС Online» попросив експертів висловитися про плюси і мінуси нової дороги.

Айрат Міннуллін - генеральний директор ТОВ «Волгадорстрой»:

- Одночасне будівництво ВСМ і автодороги зменшить витрати. Техніка буде використовуватися одна і та ж, можна буде захопити полотно і залізної, і автомобільної дороги одночасно. Це у всьому світі прийнято - паралельно будувати. Важко сказати, скільки буде коштувати татарстанський відрізок. Якщо розраховувати, що кілометр чотирьохсмуговій дороги першої категорії коштує приблизно 50 мільйонів за кілометр ... Треба дивитися, скільки кілометрів потрапляє на нашу територію. Гроші федеральні, тому для республіки це чудова ситуація.

Те, що дорога буде платна, - це нормально. Зате вона завжди буде в хорошому стані, повірте. Її вартість не дорогий. Максимальна - рубль за кілометр, може, буде копійок 50 за кілометр. Залежить від регіону. Скрізь різні температури, режими, пропускаемость.

Я думаю, що приватні інвестори захочуть зайти в цей проект. Нам поки ніхто не пропонував, якщо запропонують - будемо розглядати. Хоча, в принципі, побудувати реально і без приватних інвестицій, особливо якщо РЖД буде брати участь. Але проект дуже потрібний, це для нашої республіки буде бомба. До 2024 року встигнути можна, все залежить від фінансування. Так будувати можна цілий рік - навіть під снігом. Гарна погода потрібна тільки для верхнього асфальтобетонного покриття.

Ірек Сулейманов - виконавчий директор транспортної компанії «КазаньАвтоТранс»:

- Для нас, вантажоперевізників, М7 вже платна, ми ж за неї в рамках системи «Платон» платимо. Люди будуть дивитися, скільки нова дорога буде коштувати. Швидкість не так важлива, у нас є режим праці / відпочинку водія, людям платять за робочий день. Тому треба дивитися на вартість. Швидкісною трасою будуть користуватися точно не все. Якщо ціна буде рубль за кілометр? «Платон» - 1 рубль 90 копійок за кілометр, і то це дорого. А траса, я думаю, буде дорожче на порядок, якщо порівнювати з М4 «Дон». Знаючи апетити наших властей, я думаю, що ціна буде дуже хороша. А потім у всіх вантажівок стоїть обмеження 89 кілометрів на годину. Так що їм швидкісна дорога не потрібна. Все впирається в економіку, скільки вони віддадуть за трасу М7 і скільки за нову трасу.

Артур Миколаїв - заступник голови ТПП РТ:

- І зараз є певна конкуренція між залізничним, авіаційним та автомобільним транспортом. Сьогодні дорога на Москву досить-таки завантажена, тому побудувати дублер буде правильним рішенням. Завжди добре, коли є можливість вибору. Це і безпеку людей, які їхатимуть по нормальній дорозі, переміщення відбуватиметься швидше. Треба згадати 30-ті роки, коли Велика депресія в Штатах була. Там напрямок якраз і було - будівництво доріг. Воно було успішним, вкладення окупалися сторицею.

Складно сказати, якою має бути адекватна вартість дороги. Треба дивитися, яку ділянку, яка протяжність. У будь-якому випадку не повинно бути дорожче авіаперельоту. Не повинно бути кілька тисяч рублів. Авіаквитком одна людина летить, а в машині можуть чотири пасажири їхати, хоча тут бензин ще. Вартість залежить від тих, хто буде інвестувати в даний проект. Це, швидше за все, буде державно-приватне партнерство, якась кооперація, частина грошей все одно повинна повернутися інвесторам. Якщо ви по Європі їздите, могли помітити, що там немає такого, щоб вся дорога від одного великого міста до наступного в якусь ціну укладалася. Там зазвичай є шматки приватні, шматки державні, і у нас, швидше за все, так само буде.

Сергій Сотников - виконавчий директор ТОВ «Реверс», НП «Логістика і Автоперевезення Татарстану»:

- Швидше, ця дорога буде замість існуючої. Абсолютно паралельні дороги не побудують, так що вона, швидше за все, буде замість траси М7. Ми будемо змушені даної дорогою користуватися, і це відіб'ється на собівартості перевезень. Я до платних дорогах ставлюся негативно, тому що наша країна дуже велика, міста розкидані далеко один від одного, платні дороги - це не кращий варіант. Якщо ми хочемо, щоб країна розвивалася, її частини були між собою пов'язані ... Будь-які шлагбауми, платні дороги роз'єднують країну.

Потрібно розуміти, що будь-який приватник і інвестор не має таких ресурсів для будівництва, як держава. Вони будуть брати кредити, викупляти землю під шалені гроші. Будь-який бізнесмен хоче гроші вкладати в проект таким чином, щоб була максимальна окупність. Якщо буде існувати дублер, частина потоку піде туди, вартість проїзду покладуть на тих, хто їде по платній дорозі. Доцільності цього я не бачу. Краще б держава спрямувала всі зусилля на те, щоб побудувати одну хорошу дорогу - чотири смуги в одну сторону, чотири смуги в іншу.

Аргумент, що ця дорога буде використана як частина проекту «Захід - Схід» і по ній будуть возити вантажі з Китаю в Європу, неспроможний з тієї причини, що платні дороги збільшують вартість перевезень, користуватися ними буде невигідно взагалі. У Китаї вміють рахувати гроші. Вони не будуть переплачувати.

Якщо ціна буде рубль за кілометр?
Главная Партнеры Контакты    
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»