Останній квартал 2014 року шокував нас надзвичайно високими продажами побутової техніки, а початок 2015 - різким спадом попиту. За результатами досліджень, на перший квартал виручка ритейлерів впала на 16,4%. Очікується, що при збереженні існуючих тенденцій кінець 2015 року по відношенню До 2014 покаже падіння на 22%. У підсумку, до кінця 2015 в країні продадуть на 24,3% менше одиниць товару.
Статистику по продажам на перший квартал поточного року можна детально дізнатися на сайті моніторингової компанії GfK. За їхніми даними, практично всі найменування побутової техніки та електроніки торкнулося падіння попиту. Кількість реалізованих одиниць великої побутової техніки знизилося на 42,8%. Виняток становлять лише засоби зв'язку. Виручка від реалізації стільникових телефонів і смартфонів збільшилася, але кількість проданих одиниць менше торішнього на 31,9%.
У GfK вважають, що до кінця 2015 року продажі по всьому сегменті БТіЕ знизяться на 22% в грошовому еквіваленті і на 24,5% за кількістю проданих одиниць.
Зниження попиту підстьобує конкуренцію. Товарообіг великих мереж знизився всього на 8%, роздрібний продаж мобільних пристроїв впала на 11%. У програші опинилися місцеві продавці БТіЕ, що виручили в першому кварталі 2015 на 40% менше, ніж за підсумками 2014 року.
Падіння продажів торкнулося в рівній мірі і інтернет-магазинів . До березня поточного року зниження обсягів виручки за БТіЕ в них склало 16%, традиційні магазини на той час втратили 21%. Не варто забувати, що за рахунок збільшення кількості покупок в інтернеті, онлайн магазини забирають частину клієнтів. У Москві, де зараз найбільш активно йдуть продажі БТіЕ через інтернет, зниження виручки онлайн-магазинах зафіксовано на рівні всього лише мінус 4%. У магазинах інших міст-мільйонників виручка зменшилася на 21%.