Главная Партнеры Контакты  
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"  

г. Киев, бул. Пушкина, 2а                
тел.: (044) 334-99-77                               
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00
          
                           

 












Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...


Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...




Система Orphus


➤ Види адаптації персоналу в організації таблиця

  1. Адаптація персоналу: чого боїться новачок
  2. Рейтинг фобій нового співробітника
  3. Види адаптації персоналу
  4. Приклад комплексної адаптації
  5. 6 поширених помилок адаптації

Дізнайтеся, що таке адаптація персоналу. Докладно розповімо про види адаптації. На конкретних прикладах покажемо, як правильно побудувати систему адаптації. Бонус: 6 поширених помилок адаптації.

Зі статті ви дізнаєтесь:

Адаптація персоналу: чого боїться новачок

HR-ам добре відомо, що кожен новий співробітник перебуває у стресовому стані. Він боїться не правильно виконати завдання, годі й шукати спільну мову з колегами або порушити, якесь неписане правило і викликати сміх або нарікання.

Рейтинг фобій нового співробітника

  1. Чи не впораюся з обов'язками, не зможу вкластися в термін.
  2. Чи не знайду спільної мови з колегами.
  3. У мене знайдуть професійні недоліки або пробіл у знаннях.
  4. Не спрацював з керівником.
  5. Втрачу це місце.

Втім, у багатьох початковий стрес швидко проходить, і вони починають ефективно працювати. Але є співробітники, які довго приймають рішення.

Щоб прискорити процес адаптації таких співробітників розробляються спеціальні програми, інструменти і методи.

Прикладом адаптації може стати програма «Три торкання». Мета програми - швидке залучення новачків в роботу. До кінця другого місяця роботи нові співробітники показують відмінні результати і починають рухатися по кар'єрних сходах.

Детальніше про програму адаптації персоналу в організації «Три торкання» розповіла на сторінках журналу «Директор з персоналу» Ксенія Левикін, HR-бізнес-партнер компанії HiConversion.

Види адаптації персоналу

Традиційно виділяють 2 види адаптації співробітників - виробничу і позавиробничі.

Виробнича адаптація включає в себе професійну, психофізіологічну, організаційну та санітарно-гігієнічну адаптації.

За цими довгими і незграбними словами ховаються стандартні для всіх компаній процедури:

  • співробітника знайомлять з правилами роботи;
  • визначають коло обов'язків;
  • показують робоче місце;
  • представляють колегам.

Далі з компетенції HR-а співробітник потрапляє до компетенції інспектора з охорони праці. Чи знаєте ви, що адаптувати співробітників можна вже на етапі підбору ? Експерти системи кадри розкажуть, як це зробити.

Позавиробнича адаптація - це вибудовування неформальних відносин з колегами. Святкові корпоративи, спортивні змагання, виїзди на природу, словом, все що дасть співробітникам можливість побачити один в одному не тільки штатних одиниць і функціональних виконавців, а звичайних людей, які можуть бути друзями.

Класифікація адаптації за видами не має прямого практичного призначення. Ви не можете сказати співробітникові: «У понеділок у нас соціальна адаптація, у вівторок - виробнича, в середу - психофізіологічна, в четвер - організаційна, а в п'ятницю - економічна і банкет». Всі види адаптації співробітник буде проходити одночасно: і в понеділок, і у вівторок, і протягом декількох, дуже складних для нього тижнів.

★ Важливий факт. 80% співробітників, які звільнилися в перші шість місяців після прийому, прийняли це рішення в перші 2 тижні роботи на новому місці. Це означає, що рішення звільнитися працівник прийняв саме в період адаптації.

приклад

Однією великої нафтової компанії був потрібний фахівець вузького профілю. Знайти його можна було тільки в Москві або Санкт-Петербурзі. Нарешті, кандидат був знайдений. Почався його перший день роботи. Так вийшло, що саме в цей день HR був зайнятий, і нового співробітника ніхто не зустрів і не пояснив що до чого. Він годину сидів в коридорі. Потім ситуація налагодилася, і фахівець начебто залишився. Через три місяці він звільнився. Як потім розповів сам співробітник, рішення звільнитися при першій можливості він прийняв, коли годину сидів в коридорі. Решта три місяці він чекав цієї можливості.

Адаптацією рядових співробітників займається HR, а хто займається адаптацією HR-а? Про це йшла розмова на вебінарі - Адаптація HR-а. Перші кроки в компанії: з чого почати

Приклад комплексної адаптації

Щоб співробітник благополучно пройшов всі види адаптації на робочому місці, необхідна комплексна система. Система адаптації передбачає проведення різних заходів і призначення відповідальних за них. Дані про заходи і відповідальних найзручніше представити у вигляді таблиці.

Таблиця. Адаптація нових співробітників у перші дні їх роботи в компанії

коли проводити

мета

що організувати

відповідальний

1 день

Ознайомити з організацією, дати уявлення про її структурі

Співробітник оформляється у відділі кадрів. Надати новачкові загальні відомості про робочої дисципліни і оплаті праці

Інспектор з кадрів, менеджер по персоналу

Проводиться Welcome-тренінг, на якому в інтерактивній формі дають основну інформацію про структуру компанії, її місію та цінності, про правила поведінки в компанії.

Менеджер по персоналу (контроль - директор по персоналу)

Завантажити таблицю повністю

6 поширених помилок адаптації

Помилка 1. Новачка перевантажують неструктурованою інформацією.

Помилка 2. Співробітникові доводиться виконувати обов'язки, які не обговорювалися на співбесіді.

Помилка 3. Адаптаційний період занадто короткий.

Помилка 4. HR-а немає на місці в перший день роботи новачка.

Помилка 5. Новий співробітник наданий сам собі.

Помилка 6. Новачок не може відразу приступити до роботи з якихось причин.

висновок

Цілі адаптації бувають економічними і психологічними, організаційними і кадровими. Традиційно виділяють два види адаптації - виробничу і позавиробничі. Виробнича адаптація передбачає знайомство співробітника з нормами і правилами роботи в компанії і колом своїх обов'язків. Позавиробнича адаптація спрямована на побудову неформальних відносин з колегами і керівництвом.

Адаптацією рядових співробітників займається HR, а хто займається адаптацією HR-а?
Главная Партнеры Контакты    
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»