Главная Партнеры Контакты  
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"  

г. Киев, бул. Пушкина, 2а                
тел.: (044) 334-99-77                               
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00
          
                           

 












Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...


Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...




Система Orphus


синектика

  1. тренінги наосліп
  2. Театр психологічних імпровізацій
  3. Event-агентство «Сказ»: успішний бізнес на базі древніх традицій
  4. психологічне таксі
  5. Тренд: Дизайн середовища
  6. Техніка креативності "Дерево проблем"
  7. Психологічний салон. Свою справу, яке змінює життя
  8. Свій бізнес: відкриваємо кабінет психолога
  9. 5 напрямків бізнесу на асоціативних метафоричних картах
техніки креативності

Більшості людей з усіх різноманітних методів колективної творчості знаком лише «метод мозкового штурму», що став практично синонімом групової роботи над генерацією ідей. Однак ще на початку 70 років минулого століття Вільямом Гордоном, засновником Бостонської компанії Synectics Inc, була розроблена альтернативна техніка - Синектика.

«Все, що людина здатна уявити в своїй уяві, інші зуміють втілити в життя»

Жюль Верн

Згідно з цією технікою всі учасники групи повинні добре знати один одного, щоб не відчувати незручності, висловлюючи абсурдні ідеї і ставитися до різних психотіпам, що забезпечить різноманітність підходів і висунутих ідей. При цьому самі «генератори» не обов'язково повинні володіти різним багажем знань і на їх роль цілком підійдуть співробітники однієї компанії.

Дуже важливо виключити будь-який тиск всередині групи і створити максимально розкуто обстановку. Разом з тим, на відміну від мозкового штурму, це обговорення - цілком керовано. Більш того, часто воно проводиться в присутності замовника (якщо ідеї генерують представники консалтингової компанії або рекламного агентства).

У цьому випадку клієнт визначає бажану мету, а керівник направляє обговорення. При цьому сам клієнт бере участь в обговоренні на рівних з рядовими учасниками.

Часто обговорення починається з доповіді фахівця, інформує: які кроки були вже зроблені в цьому напрямі, в чому виникли перешкоди і на які питання хотілося б знайти відповіді.

Так, на основі отриманої інформації, група, нарешті, формує список ключових слів. І далі починається власне сам процес творчості. По суті, завдання синектики це: а) перетворити незнайоме в знайоме і визначити рішення.

Як варіант: б) перетворити знайоме в незнайоме, тим самим відкривши горизонти розвитку.

Ця мета досягається чотирма способами:

  • пряма аналогія
  • Особиста аналогія
  • символічна аналогія
  • Фантастична аналогія.

З прямою аналогією найпростіше. У цьому випадку учасники обговорення шукають в навколишньому світі зовнішні, структурні або функціональні аналоги. Саме так була винайдена всім нам звична застібка-липучка. Ідея відвідала Ж. Деместреля коли він в черговий раз витягав колючки будяків з вовни свого собаки (до речі, всім звична керамічна плитка «під мармур» теж ні що інше як пряма аналогія).

Особиста аналогія вимагає більшої фантазії. Завдання не просто уявити проблему, але відчути себе частиною її. Як з гумором сформулював колись С. Рівкін «Якби я був гайкою, в якому місці автомобіля субкомпактного класу я міг би перебувати?».

І тим не менше цей метод діє. Хоча б тому що дозволяє подивитися на проблему, якщо можна так висловитися, зсередини.

З наступним способом (символічна аналогія) все набагато складніше. Тут потрібно парадоксальність мислення і хороші вербальні навички, бо завдання символічної аналогії в тому, щоб позначити обговорюваний предмет або явище двома словами, що мають між собою явне протиріччя. Приклади з класики: «живий труп», «оптимістична трагедія» або «людина у футлярі».

І нарешті, самий легкий і приємний спосіб - фантастична аналогія. Згадайте, як ми всі в дитинстві мріяли, щоб з'явився добрий чарівник і вирішив наші проблеми. Давайте спробуємо уявити як втручання чудесних сил може вирішувати нашу проблему і тепер - тим більше що цілий арсенал магічних предметів, почерпнутих нами з казок, теж в нашому розпорядженні.

Відомий англійський фізик Максвелл, до речі, саме так і приходив до багатьох своїх відкриттів. Все що потрібно - це уявити демона, який вирішує проблему, а потім придумати ніж власне цього демона замінити.

Отже, підсумовуючи все вищесказане наведемо алгоритм використання техніки синектики:

Заслуховується наявна інформація з обговорюваної проблеми.

Замовник визначає проблему і бажану мету.

Генерується перелік ключових слів, які характеризують проблему

На основі цього списку із застосуванням чотирьох методів синектики генерується перший рівень абсурдних ідей, які безпосередньо стосуються бажань замовника

На основі першого рівня керівник просить сформувати друге покоління ідей, зробивши їх максимально практичними, але при цьому без втрати оригінальності

З сформованих варіантів клієнтом вибирається найбільш цікава версія.

Яка спільним обговоренням і доводиться до стадії практичного втілення.

14.03.2010

ще цікавіше

тренінги наосліп

Добровільно позбавити себе зору на кілька годин, днів або навіть тиждень - в наш час на таку послугу шикуються черги, а її замовники готові платити за неї солідні гроші.

Театр психологічних імпровізацій

Театр психологічних імпровізацій або плейбек театр - це популярна бізнес-ідея, коли глядачі, які зібралися на «спектакль», розповідають свої історії, а актори тут же втілюють їх розповідь на сцені.

Event-агентство «Сказ»: успішний бізнес на базі древніх традицій

Підприємці з Московської області відкрили незвичайний event-агентство "Сказ", створене в дусі слов'янської культури. Головними його співробітниками виступають казок - виконавці російських були ...

психологічне таксі

Taxi Stockholm придумало поєднати перевезення пасажирів з психологічної консультацією. На заднє сидіння кожного таксі вирішено було садити психолога, який розмовляє з клієнтом.

Тренд: Дизайн середовища

Світовий тренд Дизайн середовища і приклади співпраці просунутого бізнесу і дизайну середовища.

Техніка креативності "Дерево проблем"

Техніка "Дерево проблем" дуже швидко призводить людей, їй опанували, до вирішення проблеми. І справа тут не в архетипі дерева, просто коли хто-небудь починає думати, особливо підключаючи образне мислення, е ...

Психологічний салон. Свою справу, яке змінює життя

Психологічний салон - це новий формат бізнесу для жінок, який має паралелі з салонної культурою XVIII-XIX століть, коли світські дами за велінням душі організовували гуртки з різних тем.

Свій бізнес: відкриваємо кабінет психолога

Кабінет психолога - це справа яке не обіцяє вам величезних прибутків, а на напрацювання клієнтури буде потрібно багато часу і сил. Однак можливості добре заробляти в цій ніші існують.

5 напрямків бізнесу на асоціативних метафоричних картах

Побудуйте успішний бізнес на проективних картах! Термін окупності - 1 місяць.

Рівкін «Якби я був гайкою, в якому місці автомобіля субкомпактного класу я міг би перебувати?
Главная Партнеры Контакты    
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»