Історія бренду
  Історія фірми «Calligaris» почалася в 1923 році, з виробництва одного стільця.  Це стілець «Marocca».  Цей стілець відрізнявся міцним дерев'яним каркасом, сидінням з переплетеного вручну очерету і злегка вигнутими ніжками.  Фарбували очерет підмайстри, для цього вони використовували натуральні фарби і красиві природні кольори.  А плетінням стільця займалися жінки, своїми майстерними і умілими руками, тільки справжнім майстриням довіряли це відповідальне завдання. 
  Перше виробництво було налагоджено в 1920-1960 роках.  Коли Антоніо Каллігаріс організовує виробництво з деревини, яку вони отримували в навколишніх горах, і соломи з лагуни Фріулі.  Машин було мало, і більшу частину роботу виконували вручну.  У цей період на фабриці був всього один ткацький верстат. 
  Модернізацією бізнесу родини Каллігаріс припадає на 1960-1980 роки.  У цей період було встановлено перший автоматичний верстат.  «Calligaris» стає промисловим підприємством, лідером в географічній місцевості, відомої по всьому світу як «Район стільців».  Саме в ці роки компанія «Calligaris» почала підкорення світового ринку. 


  У 1986 році Алессандро Каллігаріс, представник третього покоління родини, очолив компанію.  Він починає розширення асортименту виробництва.  Тепер фірма «Calligaris» випускає   стільці   , Столи, фурнітуру, дивани і ліжка, а також різні меблеві та   декоративні аксесуари   . 
  Тепер меблі виготовляються не тільки з дерева, але і з металу, пластику, шкіри і скла. 
  У 1998 році компанія «Каллігаріс» відкриває перший філіал в Америці.  Він і досі існує і розташовується в місті Хай-Пойнт штату Північна Кароліна. 
  2000-2012 роки - це оновлена версія фірми «Calligaris» - це «Calligaris 2.0.» 
  Адже останнє десятиліття стало ключовим для «Calligaris», тому що  тепер це - дійсно міжнародна компанія.  У 2007 році «Calligaris Group» на 40% належить «L Capital», приватному інвестиційному фонду, що фінансується «LVMH».  Завдяки цьому з'явилася нова брендингова стратегія, комунікація (традиційна і цифрова) і роздрібний продаж. 
  У 2008 році «Calligaris» відкриває свій перший флагманський магазин в Мілані, а вже в 2012-му - другий в Парижі. 
  У 2013 році, на 90 річний ювілей компанія подарувала собі новий сайт, нову систему зв'язку з клієнтами та роздрібну мережу з 400 партнерів по всьому світу, включаючи 70 монобрендових магазинів. 
  Своє 90-річчя компанія «Calligaris» вважає нової вихідною точкою для дослідження і поліпшення тенденцій сучасного життя. 


«Calligaris» у всьому світі
  Сьогодні «Calligaris» - це союз ремісничої традиції, що синонімічно з якістю, турботою і італійським стилем, і індустріалізації, яка зробила компанію лідером в меблевій промисловості.  Зараз «Calligaris Group» має 600 працівників, філії в США, Японії, Росії та Франції, а також п'ять заводів, включаючи один в Хорватії.  Вона випускає понад 800 продуктів в 90 країнах світу. 
  Флагманський магазин в Мілані, відкритий в 2008 році, розташований в престижному кварталі Брера.  Цей магазин створений і управляється безпосередньо компанією.  Він займає площу більше 700 кв.м.  на трьох поверхах.  Це - відображення реальності «Calligaris», відкрите для всіх.  Це - чистий, розумний і доступний спосіб показати стиль, цінності і індивідуальність бренду. 
  Флагманський магазин в Парижі, відкритий в 2012 році, - це чудове приміщення, що займає близько 400 кв.м, де розміщені колекції компанії.  Знаходиться він в серці кварталу Сен-Жермен (дизайнерський квартал в Парижі).  Це не традиційний магазин, а, скоріше, особливе місце, привабливе і виразне.  Це сучасне живе і тепле приміщення на двох поверхах, здається, було створено спеціально для італійського бренду. 
  Магазини є максимальним вираженням   меблевого асортименту «Calligaris»   .  Вони завжди знаходяться в стратегічних транзитних зонах великих міст.  Це - елегантні, сучасні приміщення, що відображають філософію італійського розумного дизайну: створювати товари, які не просто красиві і майстерно зроблені, але і ергономічні, універсальні і спрощують повсякденне життя.  Зараз у великих містах по всьому світу відкриті 70 брендових магазинів «Calligaris»: в Римі, Барселоні, Парижі, Лондоні, Стамбулі, Москві, Пекіні, Шанхаї, Сеулі, Нью-Йорку, Вашингтоні, Майамі і Торонто. 


Філософія компанії
  У 90-х роках фірма «Calligaris» сильно змінюється.  Створюється нова меблі та аксесуари, які готові «оселитися» в нових будинках і знайти в там своє місць.   Продукція «Каллігаріс»   гармонує з різними стилями і виливається в оригінальну обстановку. 
  Компанія постійно експериментує, змінюється, покращується.  Для італійської фірми «Calligaris» важливий кожен їхній клієнт.  І за більш ніж 90 років існування вони вивчили свого споживача і знають чого очікують від   продукції «Calligaris»   .  Calligaris прославилися своєю високою якістю, розкішним італійським дизайном, а також умінням створювати незвичайні меблі зі своєю родзинкою.  Секрет такого успіху фірми «Calligaris» безмірно простий: дотримання кращих традицій і індивідуальний підхід до створення кожної деталі. 



  Фахівці компанії співпрацюючи з кращими промисловими дизайнерами, створюють приголомшливу меблі зі своєю родзинкою і бездоганною якістю.  Неповторний дизайн багатофункціональної, комфортною і стильною меблів Calligaris розробляють дизайнери зі світовим ім'ям, такі як Pio & Tito Toso, Roberto Lucci & Paolo Orlandini, Gino Carollo, Adriano Balutto, Edi & Paolo Ciani, Fabio Bortolani, Stefano Сavazzana і багато інших. 
  Виробництво фабрики «Calligaris» організовано на 5-ти підприємствах.  Загальна площа предпріятнія становить 241 000 кв.м., що дозволяє випускати понад 160 000 одиниць   товару   у місяць. 
  Фірма приділяє величезну увагу екологічності матеріалів, які використовуються при виробництві, а також міцності своїх виробів. 
  Перед тим як покинути стіни фабрики проводиться тестування на міцність структури продукції, на повторення ударів, а також на статичний вантаж.  Стілець встановлюється на спеціально створені, і по ньому наноситься 50 000 ударів, на сидіння вагою в 100 кг, а на спинку стільця вагою в 50 кг.  Кожен модельний ряд стільців, за винятком складних, проходить такі випробування. 
  Також проводиться випробування всіх матеріалів на вогнестійкість тканин, міцності скла і якість фарбування. 
  «Calligaris» - це: 
  - Надійність - компанія, яка працює з рішучістю і ентузіазмом 
  - Винахідливість - вона пропонує розумні продукти з розумним дизайном 
  - Доступність - ціна, використання і пристосовність 
  - Жвавість - барвиста і добре продумана всесвіт, яка диктує стиль італійських меблів 
«Calligaris» - мистецтво бути кращим!






 
							 
							