Главная Партнеры Контакты  
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"  

г. Киев, бул. Пушкина, 2а                
тел.: (044) 334-99-77                               
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00
          
                           

 












Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...


Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...




Система Orphus


Stussy

Молодим - дорогу Молодим - дорогу! Свіжість, рух, сміливість, натиск, творчість, наполегливість, підприємливість, життєрадісність, обода самовираження і активна життєва позиція - всі ці слова асоціюються зі словом «молодість» і з молодіжною модою.

Одним з представників творчої активної молоді був каліфорнієць Шон Стуссі, який, як і належить жителю Каліфорнії, захоплено займався серфінгом. Крім того, що Шон відмінно стояв на серфі, він і непогано робив дошки для серфа, залишаючи на них напис в стилі графіті, що містить його ім'я. Його роботи привернули увагу хлопців з «Action Sports Retailer» і вони запропонували молодому хлопцю взяти участь у виставці в каліфорнійському містечку Лонг Біч.

Досвіду продажів у Шона не було, і вони з приятелем вирішили привернути увагу публіки до свого стенду, надівши чорні футболки, на яких вони намалювали білий принт з написом Stüssy. Батьки Шона Стуссі володіли друкарнею і він отримав там хороші знання про можливості роботи з картинками. До речі, треба відзначити, що сім'я хлопця була досить творчо розвиненою, що, по всій видимості, і передалося Шону у спадок.

Дошки продавалися добре, але несподівано гарячий інтерес стали викликати і футболки з написом в унікальному ручному стилі графіті, модним в ті часи. Вона розійшлися з такою швидкістю, що приголомшений Шон раптом зрозумів - це куди більш легкий і швидкий спосіб заробити грошей, ніж копітка і складна робота з дошками для серфа.

Через півроку, Шон знову бере участь у виставці, але крім дощок і футболок пропонує покупцям шорти і шапки. Заповзятливий хлопець йшов найпростішим шляхом - набував в магазинах сподобалися йому речі, трохи їх видозмінював, десь підрізавши і щось підшити, наносив на них своє лого і продавав на фестивалях, роблячи певну накрутку. Дізнавшись про свою справу племінника, тітка Шона запропонувала йому свою допомогу в якості швачки - тоді Stüssy наблизилися до початку створення одягу власного дизайну.

Коли хлопець зрозумів, що справа не прогорить, прийшло рішення юридично зареєструвати свій бізнес і створити повноцінний бренд. І в 1984 році Шон зі своїм другом Френком Сінатрою Джуніором, який був дипломованим бухгалтером, вони запускають офіційну виробництво і продаж одягу. Бренд створив новий погляд на моду, з'єднавши класичний спортивний стиль і елементи високої моди і надавши розслабленої серферскіх одязі бунтарського духу панка.

Основною аудиторією, на яку був спрямований дизайн одягу і серед якої вона користувалася популярністю, були серфери, скейтбордисти, панки та інші представників молодіжних субкультур.

Основною аудиторією, на яку був спрямований дизайн одягу і серед якої вона користувалася популярністю, були серфери, скейтбордисти, панки та інші представників молодіжних субкультур

У 1986 році хлопці починають випускати бейсболки «Big Ol 'S», які мали великий успіх. Вважається, що «Stussy стали першим брендом, який зробив бейсболки, що асоціюються раніше тільки зі спортом, справжнім популярним повсякденним аксесуаром.

Через 8 років відкривається перший повноцінний магазин в Нью-Йорку і одягом бренду зацікавилися представники шоу-бізнесу, особливо артисти хіп-хоп і реп культури.

Шон і Френк, будучи самі просунутими хлопцями, у створенні рекламної компанії роблять ставку на співпрацю з професійними фотографами і відеооператарамі, а також з популярними відомими особистостями. Наприклад, фотограф і син християнських місіонерів Девід Добсон створив фотопроект, в якому він під час своїх подорожей фотографував людей по всьому світу в одязі від «Stussy».

Улітку 1988 року на популярно молодіжному каналі MTV виходить проект - передача «Stüssy x Yo!», Що розповідає про історію репу в Америці. А восени 1991 коли бренд потрапляє на сторінки культового журналу «TIME», де опублікували велику статтю під назвою «Where Surf Meets Rap», що розповідає про молоду марці і завдяки якій «Stüssy» стали асоціюватися зі світом хіп-хопу, а не серфінгу.

Також Шон створює грамотний маркетинговий некомерційний проект - «Stussy Tribe». Це була якась міжнародна «група підтримки» бренду, що складається з відомих музикантів, діджеїв, і інших творчих людей, що займають важливе місце в молодіжній субкультурі. Найголовніша і цікава особливість проекту полягала в тому, що всі учасники групи були справжніми шанувальниками одягу марки, а деякі і добрими приятелями Шона, тому просування бренду в маси робилося абсолютно безкорисливо.

Велику роль в популярності одягу «Stussy» зіграв її якийсь бунтарський і зухвалий дух: часто написи і малюнки були провокаційного або пародійного змісту і заради цікавого принта (наприклад, відомий графічний принт Stussy № 4) Стуссі був готовий був йти на ризик, адже компанії- жертви нерідко подавали на бренд в суд.

У 90-х у компанії почалися проблеми: логотип бренду стали плутати з емблемою марки «Mossimo», так як вони були дуже схожі, а також на ринку стали з'являтися конкуренти - інші молодіжні хіп-хоп-марки, які змогли забрати у «Stussy» більшу частину ринку.

У цей непростий період, в 1996 році відбувається несподіване і значуща подія в долі бренду - її покидає ідейний засновник Шон Стуссі, продавши контрольний пакет акцій свого компаньйона. Через кілька років Шон створює нову компанію під назвою «S / Double Shop», що спеціалізується на випуску футболок і бейсболок, а також на виробництві дощок для серфінгу.

А Френку Синатру Джуніору доводитися починати все заново. Щоб впоратися з кризою, він зібрав нову команду з досвідчених творчих людей, і переглянув підхід до продажів, збільшивши обсяг експорту в Європейські країни і в Японію. Плюс Френк вирішив зробити ставку на створення колекцій у співпраці з іншими популярними брендами, а також на спільну розробку принтів з модними ілюстраторами, художниками і музикантами.

У листопаді 1991 року відкривається великий магазин бренду в модному районі Сохо Манхеттена, ставши безпосереднім хітом міста. Потім був відкритий магазин в Лос-Анджелесі і в Токіо.

А в 1992 році бренд, який виробляє раніше тільки чоловічий одяг, випускає обмежену лінію одягу для жінок «Stussy Sista», що складається з облягаючих речей в ретро-стилі 70-х років. Ідея створення жіночого одягу здається команді «Stussy» вдалою і восени 1998 року був зареєстрований товарний знак «Stussy Sista». До речі, створення повноцінної жіночої колекції велика рідкість для це рідкість для молодіжних хіп-хоп і скейтерських марок.

А в 1997 році «Stüssy» спільно з японською компанією «Casio» створюють колекцію годинників «DW-6900», вперше в світі розмістивши на готових виробах логотипи обох марок.

В кінці 90-х більшої популярності набуває скейт культура і «Stussy» виступають спонсорами своєї команди скейтерів на великих міжнародних змаганнях.

Після запуску жіночої лінійки одягу бренд починає замислюватися про чергове розширення асортименту продукції і зупиняє свій вибір на взутті. У 2000-х світ побачив обмежений випуск кросівок «Nike X Stussy Huaraches» і «Nike Dunk High» у співпраці з «Nike», які мали колосальний успіх і продавалися з неймовірною швидкістю.

В цей же період талі ходити активні чутки про продаж компанії. Дійсно, купівлею «Stussy» був вкрай зацікавлений творець імперії Diesel та інших модних брендів - Ренцо Россо, однак, не огляд на це, Френк йому відмовив, зберігши за «Stussy» репутацію приватної неформальної фірми, яка до цього дня повністю контролюється сім'єю Сінатри.

Решта час бренд успішно співпрацює з популярними компаніями і людьми в процесі створення колекцій, веде активну соціальну і маркетингову діяльність, організовує вечірки і спонсорує різні змагання.

Перераховувати і описувати всі колекції компанії просто марно - кожна з них унікальна, неповторна і залишила певний слід в вуличній моді. Філософія «Stussy» проста і прозора - на першому місці бренд, на другому - прибуток. Бренд свідомо не випускає великих колекцій і строго контролює, де і як продаються речі. «Stussy», як будь-який сучасний молодий чоловік, не стоять на місці, вони постійно в русі, постійно експериментують і створюють щось нове. Можна сказати, що компанія уособлює молодість. Навіть співробітники фірми - люди досить молоді, то, безумовно, допомагає їм зберігати міцний зв'язок з основною споживчою аудиторією.

«Stussy» донині є одним з найвпливовіших вуличних брендів. У сучасної молоді вони викликають інтерес і повагу, а у людей старшого віку - ностальгію.

Главная Партнеры Контакты    
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»