 Це дуже простий ефект, його знають практично всі досвідчені MAX'ери.  Побудований він на тому, що в 3DSMAX'е можна анімувати все - навіть настройки деформацій лофт.  Спробуємо зараз анімацію такого зростаючого з нічого лофт простого тексту.  Отже, перший крок - створення сплайна тексту.  Тут перша тонкість - сплайн повинен бути замкнутим многоугольником (плавним або незграбним), а це означає, що треба створювати кожну букву тексту окремо (Create / Spline / Text).  Для простоти створимо напис з усього двох букв (вірніше цифри і букви) - "3D".
  Це дуже простий ефект, його знають практично всі досвідчені MAX'ери.  Побудований він на тому, що в 3DSMAX'е можна анімувати все - навіть настройки деформацій лофт.  Спробуємо зараз анімацію такого зростаючого з нічого лофт простого тексту.  Отже, перший крок - створення сплайна тексту.  Тут перша тонкість - сплайн повинен бути замкнутим многоугольником (плавним або незграбним), а це означає, що треба створювати кожну букву тексту окремо (Create / Spline / Text).  Для простоти створимо напис з усього двох букв (вірніше цифри і букви) - "3D". 
Дивитися урок.
 Часто використовуваним ефектом (особливо в космічних сценах, анімаціях і т.п.) є вибух.  Для вибуху в MAX'е передбачений стандартний спосіб - Combustion і модифікатор Bomb.  Але це не найкращий спосіб, і часто результат не влаштовує - справа в тому, що Bomb розділяє об'єкт в кращому випадку на правильні форми груп face'ов (в гіршому - на окремі face'и).
  Часто використовуваним ефектом (особливо в космічних сценах, анімаціях і т.п.) є вибух.  Для вибуху в MAX'е передбачений стандартний спосіб - Combustion і модифікатор Bomb.  Але це не найкращий спосіб, і часто результат не влаштовує - справа в тому, що Bomb розділяє об'єкт в кращому випадку на правильні форми груп face'ов (в гіршому - на окремі face'и). 
Дивитися урок.
 
							 
							