Це дуже простий ефект, його знають практично всі досвідчені MAX'ери. Побудований він на тому, що в 3DSMAX'е можна анімувати все - навіть настройки деформацій лофт. Спробуємо зараз анімацію такого зростаючого з нічого лофт простого тексту. Отже, перший крок - створення сплайна тексту. Тут перша тонкість - сплайн повинен бути замкнутим многоугольником (плавним або незграбним), а це означає, що треба створювати кожну букву тексту окремо (Create / Spline / Text). Для простоти створимо напис з усього двох букв (вірніше цифри і букви) - "3D".
Дивитися урок.
Часто використовуваним ефектом (особливо в космічних сценах, анімаціях і т.п.) є вибух. Для вибуху в MAX'е передбачений стандартний спосіб - Combustion і модифікатор Bomb. Але це не найкращий спосіб, і часто результат не влаштовує - справа в тому, що Bomb розділяє об'єкт в кращому випадку на правильні форми груп face'ов (в гіршому - на окремі face'и).
Дивитися урок.