2924 перегляду
Виручка французького ритейлера Auchan в Росії (з урахуванням бізнесу супермаркетів) в 2017 році скоротилася на 4%, говориться в презентації аналітичної компанії InfoLine.
сам ритейлер не розкриває фінансові показники російського бізнесу. Виходячи з оцінки виручки російського підрозділу Auchan в 2016 році (405,5 млрд рублів), в 2017 році компанія скоротила обсяг продажів приблизно до 389 мільярдів рублів.
Згідно з рейтингом InfoLine, Auchan займає третє місце за розміром виручки в російському ритейлі (після Х5RetailGroup і «Магніту» з оборотом понад 1 трлн рублів у кожної компанії). За ним слідує «Стрічка». За даними компанії, її виручка в 2017 році зросла на 19,2%, до 365,2 млрд руб. Сама «Стрічка» вважає, що в минулому році увійшла в трійку найбільших рітейлерів у Росії (це одна з цілей стратегії «Стрічки» до 2020 року - увійти в трійку провідних мультіформатних продовольчих рітейлерів Росії).
«Будучи найбільшою мережею гіпермаркетів в Росії, ми впевнені, що тепер стали третім найбільшим продовольчим рітейлером в країні», - заявляв гендиректор рітейлера Ян Дюннінг. «Ми вважаємо, що протягом 2017 року» Стрічка "стала рітейлером номер три в Росії - якщо не за результатами продажів за весь рік, то, безумовно, за результатами IV кварталу», - говорив Я.Дюннінг в ході телефонної конференції. До моменту IPO в 2014 році «Стрічка» була шостою і за п'ять років просунулася в рейтингу на чотири пункти, зазначив він.
За даними InfoLine, «Стрічка» займає четверту сходинку рейтингу, за нею йде «Діксі», виручка якої у 2017 році впала на 9,4%. За розміром квартальної виручки «Стрічка» випереджала «Діксі» ще в кінці 2016 року, але за розміром річної виручки 2016 незначно програла конкуренту.
«Стрічка» виходить вже на четверте місце, і має абсолютно реальний потенціал виходу на російському ринку на третє місце в 2018 році. Швидше за все, «Стрічка» обганяє «Ашан», і у нас міняється трійка лідерів нашої галузі », - сказав гендиректор InfoLine Іван Федяк, виступаючи на форумі« Постачальник в мережі »у вівторок в Москві.
На шостому місці рейтингу InfoLine знаходиться Metro, виручка якого в минулому році зросла на 2,3%. Потім слід мережу «Червоне & Біле», наростила виручку на 52% і змістити з сьомого місця рітейлера «О'кей».
«Для довідки - компанія (" Червоне & Біле ") вже має більше 5 тис. Магазинів. Компанії ще 10 років тому навіть на ринку не було, а сьогодні вже 5 тис. Магазинів, і входить в топ-10 найбільших гравців на висококонсолідірованном, високо конкурентному російському ринку. Тобто потенціал для зростання, потенціал для розвитку все ще є. І такі історії і можуть, і повинні виникати в нашій вітчизняному роздробі », - зазначив І.Федяков.
За рітейлером «О'кей» (зростання виручки - 1,1%) слід #Globus (11%), замикає десятку лідерів мережу «Монетка» (5,9%).
Лідером ринку російського рітейлу є Х5 з часткою 9,4% (дані InfoLine). Крім того, за підсумками минулого року Х5 обігнала своїх публічних конкурентів за темпами зростання (її виручка збільшилася на 25,5%, до 1,3 трлн рублів). За підсумками 2016 року виручка Х5 була менше, ніж у «Магніту» - з урахуванням продажів його мережі магазинів косметики (Х5 розвиває тільки продовольчі формати).
Retail.ru
Поділитися публікацією: Підписуйтесь на наш канал в Telegram і Яндекс.Дзен , Щоб першим бути в курсі головних новин Retail.ru.