Главная Партнеры Контакты  
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"  

г. Киев, бул. Пушкина, 2а                
тел.: (044) 334-99-77                               
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00
          
                           

 












Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...


Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...




Система Orphus


Звіт по практиці - Аналіз основних економічних показників діяльності магазину «Монетка» ..

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
Пошук навчального матеріалу на сайті

Пропонуємо нашим відвідувачам скористатися безкоштовним програмним забезпеченням «StudentHelp» , Яке дозволить вам всього за кілька хвилин, виконати підвищення оригінальності будь-якого файлу в форматі MS Word. Після такого підвищення оригінальності, ваша робота легко пройдете перевірку в системах антиплагіат вуз, antiplagiat.ru, РУКОНТЕКСТ, etxt.ru. Програма «StudentHelp» працює за унікальною технологією так, що на зовнішній вигляд, файл з підвищеною оригінальністю не відрізняється від початкового.


Найменування:


Звіт по практиці Аналіз основних економічних показників діяльності магазину «Монетка».

інформація:

Тип роботи: Звіт по практиці. Доданий: 22.3.2015. Рік: 2010. Сторінок: 47. Унікальність по antiplagiat.ru:

Опис (план):

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ   Пошук навчального матеріалу на сайті   Пропонуємо нашим відвідувачам скористатися безкоштовним програмним забезпеченням   «StudentHelp»   , Яке дозволить вам всього за кілька хвилин, виконати підвищення оригінальності будь-якого файлу в форматі MS Word

ЗМІСТ
введення 3
Характеристика торгового підприємства. 5
2. Соціальна та комерційна діяльність підприємства. 7
3. Рекомендації щодо вдосконалення взаємодії внутрішнього і зовнішнього середовища. 22
4. Аналіз основних економічних показників діяльності магазину «Монетка». 25
4.1 Аналіз товарообігу торгового підприємства. 26
4.2 Аналіз товарних запасів. 31
4.3 Аналіз кінцевих результатів діяльності підприємства 37
висновок 43
ВСТУП
Переддипломна практика є завершальним етапом підготовки фахівця і проводиться для оволодіння початковою професійним досвідом.
Приступаючи до складання звіту по практиці, необхідно визначити мету роботи. Мета цієї практики - узагальнення знань і навичок роботи студентів за фахом.
Досягненню зазначеної мети сприяє вирішення наступних завдань:
отримати цілісне кончина про підприємство торгівлі і громадського харчування, його цілі, завдання, функції та структуру;
вивчити специфіку складання фінансової, статистичної та внутрішньогосподарської звітності;
закріпити теоретичні знання;
вивчити діючу систему управління товарообігом, товарними запасами, доходами, витратами і прибутком;
виробити вміння системно мислити при прийнятті самостійних управлінських рішень в якості економіста-менеджера;
забезпечити збір і обробку необхідної практичного матеріалу для виконання дипломної роботи;
сприяти розвитку та закріпленню навичок наукового дослідження.
Об'єктом проходження практики був обраний універсам «Монетка», розташований на вул. Щербакова, 4, в ТРЦ «Катерининський», що спеціалізується на роздрібному продажі продовольчих і непродовольчих товарів повсякденного попиту.
Матеріалами для аналізу служили матеріали бухгалтерської, поточної статистичної та оперативної звітності, нормативні документи та інші джерела. Особлива увага приділялася ознайомленню з формами бухгалтерської і статистичної звітності за основними показниками економічної діяльності.
1 ХАРАКТЕРИСТИКА ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Як об'єкт аналізу вибрано торгове підприємство ТОВ «Елемент-Трейд» універсам «Монетка». Підприємство є самостійним господарюючим суб'єктом, створеним для роздрібної реалізації продуктів харчування та алкогольних напоїв, а також непродовольчих товарів повсякденного попиту, з метою задоволення потреб населення і отримання прибутку.
Універсам працює на ринку протягом десяти років, починаючи з 2001 року. Метод продажу товарів - самообслуговування. Універсам «Монетка» знаходиться за адресою: м Єкатеринбург вул. Щербакова 4. Магазин розташований в ТРК «Катерининський» і займає частину першого поверху торгово-розважального комплексу. Площа магазину складає 6500 тис. Кв. м, з них 4500 кв.м - це торгова площа. Решта - виробничі, складські та господарсько-адміністративні приміщення.
В даний час організаційно-правова форма підприємства це Товариство з обмеженою відповідальністю. Форма власності - приватна.
Торгова мережа «Монетка» - це стабільне підприємство, яке працює на ринку вже 10 років. Рентабельність продажів магазину складає в середньому від 5,2% до 7,2% в залежності від періоду. Сьогодні торгова мережа МОНЕТКА - одна з лідируючих торгових мереж Єкатеринбурга і Уральського регіону. У складі мережі на січень 2011 року - 235 магазинів. З них 21 - універсами Монетка Супер і 214 - дискаунтери Монетка. Магазини ТЗ Монетка працюють в Свердловській, Челябінської, Тюменської, Калуської, Володимирській, Курганської, Московській областях, ХМАО і ЯНАО, Республіці Башкортостан і Пермському краї.
У підставі торгової мережі «Монетка» лежить найбільша оптова компанія «R-Modul», заснована в 1994 р. і спеціалізувалася на продажі шоколаду, цигарок та кондитерських виробів. Перша монетка з'явилася в квітні 2001 р. - були відкриті універсам економ-класу і магазин формату Кеш & Керрі.
У мережі діє єдина система - знижок за дисконтними картками. Оформлення всіх універсамів вирішено в єдиному фірмовому стилі. Постійно оновлюється асортимент, пропонуються новинки і розміщуються товари таким чином, що б покупці витрачали мінімум свого часу. Піклуючись про своїх покупців, торговельна мережа «Монетка» проводить зручну цінову політику, надає додаткові знижки, проводить розіграші призів.
2 СОЦІАЛЬНА І КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
Ефективне функціонування і розвиток організації як єдиного цілого здійснюється структурою управління, що включає взаємопов'язані елементи, які знаходяться між собою в стійких відносинах.
Організаційна структура торгової мережі «Монетка» складається з 10 департаментів (рисунок 1):
Малюнок 1 - Організаційна структура торгової мережі «Монетка»
Організаційна структура «Монетка» є лінійно-функціональною, тобто лінійну структуру управлінської ланки будь-якого рівня очолює керівник, який здійснює всі функції управління і сам підпорядковується з усіх питань вищестоящому начальнику. Так складається підпорядкованість керівників різних рівнів по вертикалі, які здійснюють адміністративне та функціональне управління одночасно.
Переваги даної структури в наступному:
- найбільш проста: має один канал зв'язку (по вертикалі), кожен підлеглий має тільки одного начальника.
- дана структура сприяє чіткому і оперативного управління, підвищується відповідальність керівника за ефективність роботи очолюваного ним ланки.
Для кожного службовця розроблена посадова інструкція, в якій перераховані їх функції.
Таким чином, в структурі апарату управління торгового об'єднання «Монетка» присутній налагоджена робота всіх департаментів, і їх взаємозв'язок сприяє гарній організації управління на підприємствах мережі.
Для того щоб успішно виживати в довгостроковій перспективі організація повинна вміти прогнозувати те, які труднощі можуть виникнути на її шляху в майбутньому, і те, які нові можливості можуть відкритися для неї. Щоб успішно справлятися з погрозами і дієво використовувати можливості, аж ніяк не досить тільки одного знання про них. Можна знати про загрозу, але не мати можливості протистояти їй і тим самим зазнати поразки. Також можна знати про відкриваються нові можливості, але не володіти потенціалом для їх використання і, отже, не зуміти їх використовувати. Сильні і слабкі сторони внутрішнього середовища організації в такій же мірі, як погрози і можливості зовнішнього середовища, визначають умови успішного існування організації. Тому стратегічне управління при аналізі внутрішнього середовища цікавить виявлення саме того, які сильні і слабкі сторони мають окремі складові організації і організація в цілому.
Внутрішнє середовище організації характеризують багато складових. Аналіз внутрішнього середовища універсаму «Монетка» хотілося б почати з місії, цілей і завдань, які виконує підприємство на ринку.
Місією універсаму «Монетка» є надання покупцям якісної продукції зарубіжних і вітчизняних фірм-виробників.
Цілі організації такі:
Отримання прибутку, за рахунок хорошої роботи кожного і ефективної роботи підприємства в цілому;
Поліпшення іміджу фірми шляхом задоволення якомога більшої кількості покупців самими якісними товарами і як наслідок поліпшення її становища на ринку.
Цілі відомі всім співробітникам, і вони відповідно намагаються їх дотримуватися в першу чергу.
Предмет діяльності:
1. Організація роздрібної торгівлі споживчими товарами;
Забезпечення високої якості обслуговування покупців;
3. Встановлення тривалих господарських відносин з промисловими і оптовими підприємцями з поставки товарів і устаткування.
Стратегією розвитку торгової мережі є тверде рішення збільшувати кількість торгових підприємств під брендом «Монетка».
Основним завданням торгової мережі «Монетка» є вивчення цікавих для мережі пропозицій в тих містах, де затребувані мережі продовольчих магазинів. За останні кілька місяців мережу встигла міцно зміцнити позиції в новому для себе регіоні - Сибірському федеральному окрузі. З'явилися нові магазини в містах Новокузнецьк, Осинники, Прокоп'євськ, Кемерово і цілих п'ять магазинів в столиці округу - Новосибірську. Істотно розширивши нашу географію, перші «Монетки» відкрилися і в безлічі міст ХМАО і Башкирії: Дюртюли, Кізел, Мелеуз, Суксун, Приобье, Пурпе, Зоряний, Райдужний, Гремячинск, Туймази, Травневий, Сонячний. Додаткові магазини відкрилися в Первоуральске і Каменськ-Уральському, Верхньому Уфалеї, Касл і Челябінську, Лангепасе і Ноябрьске, в Пермі, Стерлитамаке і Тобольську.
В цілому спостерігається поступальний рух по шляху розвитку концепції торговельної мережі «Монетка». Її головні принципи залишаються незмінними:
1. Широкий асортимент різноманітних товарів і продукції власного приготування;
2. Стабільно висока якість товарів і обслуговування;
3. Гнучка цінова політика.
4. Переймати все нове - це ще один основоположний принцип, що дозволяє торгової мережі «Монетка» інтенсивно розвиватися. На даний момент іноземний роздрібний ринок в технічному відношенні випереджає наших підприємців на кілька років. Необхідно адаптувати зарубіжний досвід до нашої дійсності і, з урахуванням наших же умов, постійно придумувати щось нове.
Менеджмент.
Як показує світова практика ринкових відносин, взаємозалежне використання таких принципів як: націленість всіх і кожного працівника на дію, на продовження розпочатої справи, близькість підприємства до клієнта, створення автономії і творчої атмосфери на підприємстві, зростання продуктивності завдяки використанню здібностей людей і їх бажанням працювати, демонстрація важливості загальних для підприємства цінностей, уміння твердо стояти на своєму, простота організації, мінімум рівнів управління і службового персоналу гарантує по ишеніе конкурентоспроможності підприємства.
В цілому організаційна структура торгової мережі «Монетка» відповідає реалізації обраної мети - підвищення якості товарів і послуг за допомогою здійснення стратегії диференціації та диверсифікації, тобто, існує досить розвинена функціональна система, що дозволяє оперативно вирішувати всі виникаючі проблеми.
На позитивну оцінку заслуговує кадровий потенціал фірми, що характеризується високим рівнем освіти і кваліфікації, оптимальної віковою структурою. Персонал гіпермаркету «Монетка» має високий рівень мотивації, активну і напористу трудову позицію. На даному підприємстві практикується розвинена мережа мотивацій співробітників. Постійно переглядається система оплати праці з метою найкращим чином зацікавити працівників в досягненні максимальних результатів своєї діяльності і збільшення продажів. Середня заробітна плата становить близько 15,0 - 20,0 тис. Рублів.
Дотримання технології обс ........

Дивитися схожі роботи
* Примітка. Унікальність роботи вказана на дату публікації, поточне значення може відрізнятися від зазначеного.

Главная Партнеры Контакты    
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»