Главная Партнеры Контакты  
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"  

г. Киев, бул. Пушкина, 2а                
тел.: (044) 334-99-77                               
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00
          
                           

 












Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...


Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...




Система Orphus


«90% обороту" Евросети "- це фінансові сервіси та послуги»

  1. Бізнес-форум з розвитку електронних продажів Online Retail Russia пройде в Москві 20-21 квітня

6890 переглядів

Онлайн-продажі ростуть: виручка від інтернет-продажів «Евросети» виросла за останній рік на 42%, багато в чому завдяки розширенню способів замовлення і доставки товарів. Про те, як будується робота мережі і які ще показники оцінюють ефективність компанії, розповіла Марія Шалина, директор управління телекомунікаційних послуг і додаткових сервісів.

Ці та інші аспекти діяльності компанії Марія також торкнеться в своєму виступі на бізнес-форумі з розвитку електронних продажів Online Retail Russia 2017 , Який відбудеться 20 квітня.

Ці та інші аспекти діяльності компанії Марія також торкнеться в своєму виступі на бізнес-форумі з розвитку електронних продажів   Online Retail Russia 2017   , Який відбудеться 20 квітня

- Яка кількість точок працює в «Евросети»? Яка тенденція зараз спостерігається - зростання або скорочення магазинів?

- Компанія «Евросеть» має близько 4000 магазинів в понад 1500 містах по всій Росії. «Евросеть» не ставить собі за мету збільшити або зменшити число торгових точок. Для нас важлива не кількість, а якість: ми працюємо над ефективністю кожного магазину. Ми постійно стежимо за ситуацією на ринку, за появою нових магазинів і торгово-розважальних центрів. Для нас важливо бути поруч з клієнтом, тому ми дуже ретельно аналізуємо споживчий попит і при необхідності відкриваємо новий магазин.

- На чому найбільше заробляють точки «Евросети»?

- Зараз до 90% обороту компанії складають фінансові сервіси та послуги. І це не випадково: в кризові роки ми в десятки разів наростили кількість наданих фінансових послуг і сервісів. Магазини «Евросети» стали багатофункціональної касою, де клієнт може скористатися широким спектором послуг: оплатити ЖКГ, штраф ГИБДД, погасити кредит, перевести гроші, купити квиток, оформити дебетову карту, відкрити кредитний ліміт на карту «Кукурудза» та інше.

- Які додаткові сервіси ви пропонуєте? Який з них ви вважаєте найбільш ефективним?

- На сьогоднішній день в магазинах компанії виявляється більше 300 різних послуг і сервісів. Крім того, клієнти можуть здійснити оплату на користь 2000 постачальників послуг і 700 банків. Клієнт може здійснювати в магазинах все регулярні свої фінансові операції, а також, наприклад, придбати авіаквитки. Уявімо ситуацію, коли людині терміново знадобилося купити квиток на рейс, мені здається, простіше, ніж в найближчому магазині «Евросети», це ні зробити ніде. Наприклад, якщо раніше клієнт їздив за квитками на вокзал, в аеропорт, то в «Евросети» можна купити квитки тут і зараз.

Крім того, в Росії все ще великий відсоток недовіри до покупок онлайн. Як і раніше існує велика частка клієнтів, які вибирають квитки в інтернеті, але не готові оплачувати онлайн, так як їм важливо отримати чек і квиток в роздрукованому вигляді. «Евросеть подорожі» - це один із напрямів нашої рітейлу, що розвивається по омніканальной стратегії. Причому наші клієнти можуть придбати квитки як в магазинах, колл-центрі, так і на сайті. Розвиваючи послуги на сайтах avia.euroset.ru і train.euroset.ru ми працюємо з тією аудиторією, яка пішла в інтернет, а в чистому офлайні - з тієї, яка перейшла до нас з кас на вокзалах.

- Як ви будете працювати над розвитком напряму «Евросеть подорожі»?

- Ми продовжимо розвивати «Евросеть» як найбільшу майданчик з бронювання турів і готелів, з продажу квитків на літаки, поїзди, автобуси, а також на чартерні рейси, як в онлайні, так і в офлайні.

- Розкажіть про ваш інтернет-магазині. Які його показники? Як ви будете його розвивати?

- За підсумками 2016 року по відношенню до 2015 року виручка «Евросети» від продажів замовлень, зроблених покупцями онлайн, зросла на 42%, що говорить про впевнену позицію компанії на ринку інтернет-торгівлі. Основними драйверами виступили: збільшення асортименту онлайн вітрини і зростання можливостей для самовивозу замовлень з магазинів «Евросети».

Ми плануємо активне розширення асортименту за рахунок роботи зі складами постачальників і скорочення термінів доставки. Нам вже вдалося значно зменшити терміни доставки в багатьох містах Південного, Поволзької і Північно-Західного філій, в подальшому ця ж система буде впроваджена в Західному Сибіру і віддалених містах Північно-Західного філії.

- Як будується логістика інтернет-магазину Евросети?

- У «Евросети» є власна логістична компанія, яка обслуговує всі магазини мережі і замовлення, зроблені через інтернет.

- Як будується система доставки?

- У штаті інтернет-магазину «Евросети» є кур'єри, які доставляють замовлення на будинок. Але варто зазначити, що за підсумками року істотно збільшилася кількість замовлень з опцією «самовивезення», а кількість онлайн-замовлень з кур'єрською доставкою, навпаки, скоротилося. Так, в першому кварталі 2015 року замовлення з кур'єрською доставкою становили 95% від усіх онлайн-замовлень, а за підсумками 2016 року цей показник знизився до 30%. Ми вважаємо, дана тенденція продовжиться і в 2017 році.

Кілька років тому ми запустили проект з вибудовування омніканальной стратегії шляхом додавання різних способів доставки товарів, включаючи поставку з регіональних, федеральних складів і від постачальників. Іншими словами, ми інтегрували всі канали збуту таким чином, щоб користувач міг здійснювати замовлення так, як йому зручно, будь то магазин, сайт або колл-центр, виробляти оплату будь-яким зручним способом, а також отримувати доставку в будь-якому обраному місці і в зручний час .

- Як ви працюєте з лояльністю покупця?

- Ми вважаємо, що карта лояльності «Евросети» - «Кукурудза» на сьогоднішній день є однією з найсильніших програм. Компанією вже випущено більше 17 млн ​​карт, клієнтам було нараховано понад 32 млрд балів. До речі, програма лояльності «Евросети» карта «Кукурудза MasterCard World» увійшла в ТОП-5 номінації «Максимальна вигода для всіх в масовому сегменті» за підсумками рейтингу, підготовленого дослідницькою компанією Frank Research Group.

Бізнес-форум з розвитку електронних продажів Online Retail Russia пройде в Москві 20-21 квітня
Детальніше: на сайті

Поділитися публікацією:

Яка кількість точок працює в «Евросети»?
Яка тенденція зараз спостерігається - зростання або скорочення магазинів?
На чому найбільше заробляють точки «Евросети»?
Які додаткові сервіси ви пропонуєте?
Який з них ви вважаєте найбільш ефективним?
Як ви будете працювати над розвитком напряму «Евросеть подорожі»?
Які його показники?
Як ви будете його розвивати?
Як будується логістика інтернет-магазину Евросети?
Як будується система доставки?
Главная Партнеры Контакты    
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»