Главная Партнеры Контакты  
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"  

г. Киев, бул. Пушкина, 2а                
тел.: (044) 334-99-77                               
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00
          
                           

 












Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...


Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...




Система Orphus


Групова психотерапія. Есе на тему ...

психотерапія Есе на тему itemprop = image src = '/ foto / uploaded / f74cb5850d89002d678fd27e6a350ce3 психотерапія Есе на тему "itemprop =" image "src = '/ foto / uploaded / f74cb5850d89002d678fd27e6a350ce3.jpg'> Тема для есе« Техніки ведення групи: груп-аналітична група, психотерапевтична група, що фокусують групи, тематичні групи »була обрана мною не випадково , так як в 2015 році я завершила перший дворічний рівень практичного навчання в международнойшколе групового психоаналізу під керівництвом Аліни Тимошкіної, а зараз освоюю теоретіческійкурс і другий трирічний практичний курс навчання. Ця тема надає можливість розглянути осн вние відмінності в техніці і позиції провідних аналітичних, психотерапевтичних, сфокусованих і тематичні груп, і це та тема, яка на даному етапі навчання мені найбільш інтересна.Группаналіз і групова динаміка - це диво, що дозволяє кожному учаснику групи досягти внутрішньої гармонії і емоційної стабільності в сприйнятті себе і оточуючих. Цей метод поєднує переваги групової психотерапії і психоаналітичних практик, і те й інше в груп-аналізі працює одночасно і надає взаємно підсилює еф єкт, а так само доповнюється знаннями з таких областей як, теорія систем, психологія розвитку, соціальні теорії, соціальна і сімейна психологія та ін.

Цей метод поєднує переваги групової психотерапії і психоаналітичних практик, і те й інше в груп-аналізі працює одночасно і надає взаємно підсилює еф  єкт, а так само доповнюється знаннями з таких областей як, теорія систем, психологія розвитку, соціальні теорії, соціальна і сімейна психологія та ін

Груповий аналіз як метод групової динамічної психотерапії мене зацікавив близько п'яти років тому, і через рік у 2013 році вивчивши всі матеріали доступні в той період часу в інтернеті, я зупинила свій вибір на Центрі Психотерапії і психоаналізу А.А. Тимошкіної, чому безмірна рада. Участь в психоаналітичної групі дозволило мені на власному досвіді відчути і відчути, наскільки психоаналитически орієнтована робота в групі екологічна і наскільки Цей метод пізнання себе та інших людей, глибокий і комфортний. Також у мене була можливість переконатися як важлива особистість ведучого і техніки, які використовуються в роботі з групою, де враховуються індивідуальні особливості кожного участніка.Опіраясь на власний досвід, я можу говорити тільки про особливості ведення груп аналітичної групи і те, поки тільки з позиції учасника , багато тонкощів мені ще не доступні до розуміння і є загадкою, яку мені дуже хочеться розгадати ...

Отже, постараюся, керуючись своїми знаннями, наявними у мене на даному етапі навчання в Міжнародній Асоціації групової психотерапії і групових процесів, що реалізується під патронатом COIRAG (Італійської Конфедерації групового психоаналізу), розглянути основні відмінності в техніці і позиціях ведучого.

Для цього розглянемо для початку особливості груп:

1.Группаналітіческая група. В її основі лежить теорія психоаналізу, що дозволяє учаснику такої групи досліджувати себе через різні взаємини, починаючи з періоду дитячих взаємин у своїй первинній групі - батьківській родині. Участь в групі - це можливість поговорити про себе, почути про себе, почути досвід іншого і побачити себе очима інших, бути в відносинах. Тривале перебування в групі дозволяє вирішити багато життєво важливі проблеми: особистих, сімейних та ділових відносин, професійної діяльності, впоратися з тривогами і фобіями, подолати депресію, налагодити комунікації, знайти розуміння, стабільність, не відчувати себе самотнім, стати більш впевненим у собі. Позиція ведучого: до вступу в групу проводяться кілька інтерв'ю з ведучим групи. У деяких випадках може знадобитися підготовка до групи протягом декількох індивідуальних зустрічей з аналітиком.
1
Группаналітіческой група у багатьох випадках може виявитися єдино можливим і відповідним методом психологічної допомоги. Основні техніки використовуються в психоаналітичні групи - це інтерпретація, аналіз сновидінь, вільні асоціації, аналіз опору і перенесення.

Ведучого психоаналітичної групи часто називають диригентом. Якщо порівняти групу з оркестром, то завданням диригента групи є допомога кожному учаснику у виконанні його партії (тобто, вираженні себе таким, яким він є) і, в той же час, щоб інструмент кожного члена групи гармонійно звучав в загальній мелодії (тобто , дати можливість людині вписатися в суспільство). Ні диригенту, ні членам групи заздалегідь невідомо, якою буде мелодія кожного і групи в цілому.

Ведучий сприяє взаємодії учасників групи, допомагає створювати атмосферу прийняття та толерантності. Залишається анонімним, щоб учасники могли проектувати на нього свої почуття. Звертає увагу учасників на їх опір і реакції перенесення, інтерпретує сенс такої поведінки. Допомагає учасникам повернутися до «незавершеним ситуацій минулого» і завершити їх. Він також визначає норми і правила групи.

2. Психотерапевтична група

Психотерапевтичні групи на основі різних теорій особистості

теоретична орієнтація

Роль і функції терапевта

використовувані техніки

Групи психодрами

Діє як помічник і режисер, направляючи рольову гру; допомагає створювати психодраму і обговорювати її наслідки.

Самопрезентація та подання іншого, бесіда в ролі іншого і самого себе, монолог; обмін ролями; доповнення Его; "люстерко"; проекції майбутнього; техніки «здвоювання»; «Репетиція життя».

екзистенційні групи

Є учасником групи; створює партнерські відносини, розкриваючись і дбайливо конфронтіруя.

Використовуються різні методи для розкриття і розуміння учасниками способів «буття в світі».

Групи, орієнтовані на особистість

Помічник групі - знаходить перешкоди спілкуванню і допомагає усувати їх, створює атмосферу довіри, допомагає групі стати ефективною. Найважливіше завдання - бути дбайливим, поважних і розуміючим; заохочує експериментування і забезпечує атмосферу терпимості в групі; ділиться почуттями і враженнями стосовно тим, що відбувається в групі процесів і реагує на інших учасників групи.

Використовується дуже мало технік, особливо заздалегідь підібраних і провокують групу на «що-небудь»; найважливіші техніки - активне вслухання, відображення почуттів, пояснення, допомогу.

гештальтного групи

Спонукають інтенсифікацію дослідів учасників і чутливість до реакцій тепа; допомагають учасникам ідентифікувати і закінчити «незавершені ситуації минулого», які мають вплив на даний поведінку.

Конфронтація, «порожній стілець», гра діалогів, фантазування, техніка репетірованія, аналіз сновидінь, техніки регульованого уяви і багато інших, призначені для усвідомлення реакцій почуттів і тіла.

Групи трансакційного аналізу

Виконують дидактичну роль; вчать учасників дізнаватися «гри», в які вони грають, прагнучи уникнути близькості, стану Ego, в якому вони бувають під час конкретного міжособистісного взаємодії, а також негативні сторони колишніх рішень.

Аналіз «сценаріїв», моделювання сім'ї, рольові ігри, структурний аналіз.

Групи поведінкової терапії

Експерт модифікації поведінки; зобов'язаний бути активним і директивним, діє як учитель або тренер; дає інформацію і вчить методам і навичкам самозміни, щоб учасники могли практикувати їх поза групою.

Системна десенситизация, тренування довіри, імплозівного терапія, аверсівние техніки, метод оперантного обумовлення, техніки самодопомоги, підкріплення, моделювання, зворотний зв'язок.

Групи раціонально-емоційної терапії

Працюють дидактично: пояснюють, вчать і переучують; допомагають учасникам побачити своє нелогічне мислення і строго боротися з ним, а також зв'язок між невдалим поведінкою і ірраціональним переконанням; вчать міняти мислення і поведінку.

Активно-директивне навчання; використовується багато технік терапії поведінки - усунення умовностей, рольові ігри, дослідження поведінки, домашні завдання, тренування впевненості.

Груповий психотерапевт, з точки зору реалізації цілей і завдань групової психотерапії, є головною фігурою. Він привносить в психотерапевтичний процес свої індивідуальні риси, обумовлені його теоретичної орієнтацією, застосовуваними психотерапевтичними техніками, досвідом, а також власними особистісними особливостями. Всі ці фактори, пов'язані з індивідуальністю психотерапевта, впливають на груповий процес і результати лікування.

Серед особистісних характеристик групового психотерапевта, традиційно розглядаються в якості факторів, що сприяють ефективності групової психотерапії, найчастіше вказують наступні: відкрита позиція психотерапевта по відношенню до пацієнтів, вміння сприймати відмінні від своїх погляди, позиції, переконання і судження, відсутність оцінного підходу, гнучкість, терпимість, емпатічность, автентичність, повагу до іншого, бажання допомогти, сердечність, уміння створити доброзичливу і безпечну атмосферу в групі і ряд інших.

3. Фокусовані групи.

Метод фокус-групи (focus group) являє собою узагальнення фокусированного інтерв'ю. Розробку його почали ще в 1940-х рр. соціологи і психологи Колумбійського університету (США), які назвали його «груповим глибинним фокусованим інтерв'ю» (груповим - тому що опитують не один, а відразу кілька людей; глибинним - так як він дозволяє розкрити глибинні, не завжди ясно усвідомлювані установки і переконання людей) .

Найважливішим фактором функціонування фокус-групи є колективна соціодинаміка, групове взаємодія. Ключовим елементом в підготовці фокус-груп є складання плану, сценарію засідання. У соціологічній практиці використовуються також і інші його назви: путівник, гайд (guide - керівництво, посібник), вопроснік.Беседа зазвичай записується за допомогою звуко- і відеоапаратури.

Після її завершення дослідники аналізують отриманий матеріал і беруть із нього висновки з потрібних питань. Посеред кімнати повинен стояти стіл або кілька столів, складених разом. Ідеальним варіантом буде наявність круглого столу. При наявності столу прямокутної форми на чолі повинен сидіти модератор (ведучий) і / або його помічник. Стіл необхідний з кількох причин. По-перше, по ходу Ф.-Г. учасникам часто доводиться щось записувати, заповнювати анкети, малювати, розкладати стомлений матеріал (картки з назвами або малюнками, фотографії тощо). Друга причина менш очевидна, але не менш важлива - незважаючи на те, що проведення Ф.-Г. передбачає вираз учасниками своєї думки, від них все ж не потрібно такої глибини внутрішнього розкриття, яка буває, наприклад, в ході групової психотерапії. Стіл в даному випадку створює своєрідну перепону, що дозволяє учаснику відчувати себе в деякій мірі психологічно захищеною.

Ведучий фокус-груп, іменований модератором є ключовою фігурою в фокус-груповому засіданні. Буквальний переклад цього слова: регулює, стримувати. Були спроби знайти адекватне російське поняття, наприклад, «голова», «провідний», але вони не закріпилися, оскільки не відображають специфіку діяльності. Адже в фокус-групі модератор не повинен виступати в ролі «начальника», керівника дискусії, а бути тим, хто сприяє її ходу. Зазвичай досвідчений модератор балансує між активною участю і пасивним наблюденіем.Вот деякі характеристики модератора: він повинен володіти високою коммуникативностью, швидко досягати взаєморозуміння з респондентами, вміти їх слухати, чітко орієнтуватися в ході обговорення, бути сприйнятливим, мати хорошу пам'ять. Він зобов'язаний добре орієнтуватися в обговорюваної теми, але не виглядати всезнаючим - інакше учасники будуть сприймати його як експерта. Його обізнаність не повинна серйозно виходити за межі знань, якими володіють респонденти.

4. Тематичні групи.

Тематичні психотерапевтичні групи - це групи певної спрямованості (тематики), в них збираються учасники, яким необхідна допомога в певній сфері життя. До таких груп належать групи: для жінок, чоловіків, підлітків, зниження ваги, звільнення отзавісімостей (алкогольної, наркотичної, ігровий, любовної ...), сексуальної спрямованості та інші. Техніки ведення тематичних груп різноманітні і різнопланові. Використовуються техніки гештальт терапії, НЛП , Психодрами, трансактного аналізу, тілесно орієнтованої терапії, такі як арт-терапія в усьому її різноманітті: малюнкова, музикотерапія, казкотерапія, танцювальна, куклотерапія, рольові ігри, спостереження, аналіз ситуацій і т.д. в залежності від шкіл і напрямків, в яких працюють провідні тематичних груп.
Тематичні психотерапевтичні групи - це групи певної спрямованості (тематики), в них збираються учасники, яким необхідна допомога в певній сфері життя
Провідні тематичних груп можуть займати різні позиції: отпомогающей до навчальної.

Мені, як психоаналитически орієнтованого психотерапевта, найцікавіша робота і приваблива позиція провідного груп-аналітичної группи.І взагалі, я на власному досвіді переконалася, що психоаналитически орієнтована групова психотерапія - це те, що реально допомагає подолати труднощі і симптоми, просунутися в особистісному розвитку, і стати більш зрілим человеком.Она дозволяє людині стати більш вільним, додає безліч різноманітних фарб в пізнання світу і себе.

Она дозволяє людині стати більш вільним, додає безліч різноманітних фарб в пізнання світу і себе

Главная Партнеры Контакты    
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»