Главная Партнеры Контакты
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"

г. Киев, бул. Пушкина, 2а
тел.: (044) 334-99-77
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00

Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...

Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...

Система Orphus

Подорож по Малайзії та Сінгапуру. День перший. Куала-Лумпур (ресторан 360 на телевежі, парки метеликів і птахів)

25 травня 2015 р 18:05 Куала-Лумпур - Малайзія Май 2015

Куала-Лумпур, Путраджайя, Сінгапур, Кучінг, Бако, дама - різноманітна і дивовижна Азія! Куала-Лумпур, Путраджайя, Сінгапур, Кучінг, Бако, дама - різноманітна і дивовижна Азія

https://www.tourister.ru/responses/id_12419 - день другий. Путраджайя - адміністративна столиця Малайзії.

https://www.tourister.ru/responses/id_12422 - день третій. Сінгапур - зоопарки річковий, денний, нічний.

https://www.tourister.ru/responses/id_12495 - день четвертий. Сінгапур - Марина Бей, оранжереї, колесо огляду, фонтан багатства, набережні.

https://www.tourister.ru/responses/id_12560 - день п'ятий. Сінгапур - острів Сентоза. Парк розваг «Юніверсал». Вечірні шоу.

https://www.tourister.ru/responses/id_12681 - день шостий. Сінгапур - етнічні квартали.

https://www.tourister.ru/responses/id_12695 - день шостий. Сінгапур - вечірні шоу.

https://www.tourister.ru/responses/id_13221 - день сьомий. Аеропорт Чангі. Кучінг - столиця Саравака, острів Барнео.

https://www.tourister.ru/responses/id_13223 - день восьмий. Національний парк Бако. Острів Барнео.

https://www.tourister.ru/responses/id_13273 - день десятий. Острів Барнео - орангутанги, крокодили, село.

https://www.tourister.ru/responses/id_13302 - день одинадцятий - тринадцятий. Дама - відпочинок на острові Барнео.

Вже багато років я використовую розповіді мандрівників для планування своїх поїздок, і вирішила, що, можливо, мій досвід теж комусь стане в нагоді.

На травневі свята 2015 роки три самостійні жінки, вже багато помандрувати по світу, залишивши вдома сім'ї, вирішили разом з'їздити до Малайзії і Сінгапур. Ми заздалегідь вибрали місця, які нам би хотілося відвідати, згрупували їх за картками для мінімізації витрат часу на пересування, розподілили все по днях поїздки, тому, можливо, комусь сподобається наш маршрут і стане в нагоді наш досвід.

Перший день. Куала-Лумпур- столиця Малайзії.

Одноденна прогулянка по місту з відвідуванням ресторану на телевежі, парку метеликів і птахів.

В Куала-Лумпур (КЛ- короткий місцева назва) ми прилетіли вранці. Аеропорт великий, за багажем треба їхати на спеціальному поїзді в окремий термінал. Після отримання багажу і проходження митниці, де у всіх беруть відбитки пальців на спеціальному апараті, ми пішли на електричку, яка йде до центрального вокзалу КЛ. Квитки продають поруч зі стрічками отримання багажу, а потім треба спуститися на ліфті і пройти за вказівниками. Майте на увазі, що поїзди бувають двох видів. Ми купили експрес за 32 ринггіта, але можна брати транзит. Це те ж саме, тільки з 3 або 4 зупинками. Ми назад їхали транзитом, т. К. Заїжджали в Путраджаю (про це напишу далі), так це виявилося хвилин на 10 довше, але в 2 рази дешевше. Поїзд до КЛ йде хвилин 35-40 і приїжджає на вокзал, де можна пересісти на метро.
Метро досить просте. За монорельсу по одній гілці ходять потяги з 2 вагонів, по інший з 4 або 5. Потрібно в автоматі за дрібні купюри або дрібниця купити жетон, вказавши на карті пальцем станцію, до якої ти їдеш. Оплачуєш висвічується суму, береш жетон, прикладаєш до апарату на вході в метро, ​​а потім зберігаєш жетон для виходу. На виході кидаєш його в апарат і виходиш. Як ми зрозуміли, що по одному шляху можуть йти поїзда до різних кінцевих зупинок, тому уважно дивіться напрямок, по якому вам треба їхати. Взагалі, метро недороге і зручне для пересування, т. К. В місті сильні пробки і в таксі пересуватися незручно.

Взагалі в плані пересування місто дуже своєрідний. Там зовсім немає прямих вулиць, т. Е. Все вулиці - це суцільні американські гірки з поворотами, заворотами, вгору-вниз і нічого не зрозуміло ... Карта-марна! Очі-теж! Приїхавши на потрібну нам станцію метро, ​​де наш готель повинен бути десь неподалік, ми ніяк не могли зрозуміти куди нам треба повернути. Нормального перехрестя, в нашому розумінні, не було. Машини їхали безперервно, світлофор на пішохідний перехід не спрацьовував, як ми не тиснули на кнопку для переходу. Місцеві жителі пояснити, куди нам іти, не могли. Довелося покладатися на інтуїцію і спогади фото готелю, яку ми бачили в інтернеті. А готель-то у нас був дуже великий і красивий! Але навколо таких було кілька, але свій ми знайшли, згадавши, що писали, що поруч будівництво, тому, перебігши дорогу як змогли, пройшовши будівництво, ми - «Ура!», Вийшли до готелю!

Готель Fraser Residence Kuala Lumpur ми вибирали недалеко від Петронас, їх було добре видно з наших величезних двокімнатних апартаментів, а ще краще з верхнього поверху готелю, де знаходиться спортзал, в якому нікого не було.

З іншого боку була чудово видно телевежа, на обід в яку ми і пішли.

Ресторан 360.

Обід в ресторані на телевежі ми замовили на сайті ресторану ще в Москві. Надсилають код броні, оплачувати не треба. Початок о 13-30. Ціна на обід в два рази нижче, ніж на вечерю. Нам хотілося побачити місто зверху і заодно поїсти, тому ми вибрали це місце, а не оглядовий на Петронас і не пошкодували. Можна просто сходити на оглядовий на телевежу, але в ресторані комфортніше.

Пройти до телевежі виявилося складніше, ніж нам здавалося. Ми її бачили, але через те, що вулиці там згинаються химерним чином і всюди будинку, ми ніяк не могли знайти потрібний нам прохід. Попросили допомогти співробітницю найближчого готелю, що проходила повз. Вона нас повела через готель, підняла на ліфті, провела з якихось коридорах, через вулицю, інший готель, якісь двори і вивела на стоянку машин, які безкоштовно відвозять людей до башти. Цим потрібно користуватися, т. К. Дорога вгору досить довга і виснажлива. Назад ми пішли пішки, сподіваючись зловити таксі по дорозі, але це не вдалося.

Народу в ресторані було мало, місця вільних багато. Ми заплатили додатково 25 рингіт за столик біля вікна, але можна було цього не робити. Їжа на шведському столі. Береш сам скільки хочеш.

Нічого особливого не було, звичайна ресторанна їжа з азіатським ухилом, нічим не запам'ятовується. З напоїв-чай або каву з пакетиків, решта - по меню, дорого. Нам вистачило чаю з різними тістечками.

Наїлися нормально, все сфотографували, визначилися з напрямком, куди нам прямувати далі і пішли в місто.

Як я вже писала, по дорозі з вежі таксі зловити не вдалося, ми дуже втомилися, т. К. Клімат дуже жаркий і вологий і втомлюєшся швидко. Йти пішки до парку птахів, як ми планували спочатку, було для нас нереально. Насилу зловили таксі, що було дуже вірно, т. К. Це виявилося зовсім не близько.

Ми хотіли сходити в парк метеликів і в парк птахів. Виявилося, що парк метеликів працює до 18-00, а парк птахів до 19-00. Ми вирішили, що спочатку треба сходити до метеликам, але під'їхали до парку птахів, думаючи що вони поруч ... Так нам сказав таксист. В результаті від парку птахів до парку метеликів йшли хвилин 20 (добре, що вниз по дорозі!), Покажчиків немає, ледве знайшли ...

Парк метеликів.
Вхід в парк метеликів коштує 20 рингіт. Територія парку не дуже велика, але досить мальовнича. Багато квітів, водопадики, фонтанчики, зверху натягнута сітка.

Метелики літають навколо, є місця, де лежать фрукти і метелики п'ють їх сік.
Якихось особливо красивих і великих метеликів я не помітила. Потім, вже коли ми були в реальних джунглях, я бачила метеликів і красивіше і більше, але в парку вони сконцентровані.

Ще в парку є трохи риб і земноводних в акваріумах,

а вихід проходить через приміщення, де живуть різні цікаві комахи,

а потім йдеш через величезні колекції метеликів і комах, які реально вражають!

На виході магазин з сувенірами і різними засушеними метеликами.

Ми пройшли всі десь за годину і поїхали на таксі до парку птахів, т. К. Йти вгору по цій жарі не було ніякого бажання.

Парк птахів.

У парк птахів ми прийшли десь за 2, 5 години до закриття. Вхід, здається, коштує 44 ринггіта. Відвідувачів майже не було. Ми вийшли до ставка з фламінго, а поруч всюди сиділи птиці, назви яких я не знаю, але за зовнішній вигляд я їх назвала «задумливі птиці».

По доріжках ходили сині чубаті голуби, помаранчеві «пухнастиків» і ще різні птахи. Всі вони практично ручні. У нас не було ніякої їжі, так вони підбігали просто до розкритої долоні.

Потім ми пішли в праву частину парку, але там нічого цікавого не було, ну павичі і ще якісь пташки.
Потім ми пішли шукати птицю-носорога. Я давно мріяла побачити цю птицю, яка є символом Малайзії. Проходимо чергову двері, що розділяє парк на зони, і на плакаті, що розповідає про птаха-носорога я бачу сидить диво. Якщо чесно, то я спочатку подумала, що це опудало,

але тут воно заворушилося і закліпав очима !!! Боже, це була жива птиця-носоріг !!! Моєму захопленню не було меж. Це дуже красивий птах, велика і розумна!

Звичайно, я захотіла його погладити (мені чомусь здається, що це був хлопчик). Спочатку було страшнувато: «Раптом, полетить?». Ми почали з ним спілкуватися спочатку на відстані

Контакт було встановлено, і він дав себе погладити: спочатку, по величезному дзьоба, по рогу,

а потім я його чесала за шийку, а він розчулено закривав очі, ледь не муркотів, як кішка.

Я сама ледве не верещала від захвату. А потім він своїм величезним дзьобом вітався зі мною за пальці.

Це було зовсім не боляче. Я зрозуміла, що ми подружилися, і потім, все подорож, на все картинки з цим птахом я говорила: «Це - мій друг!». У моєму серці він і залишився найкращим малазійськім іншому!

Так ми з ним прощалися:

Ще в парку подивилися на страусів, тукана, папуг

і якихось величезних індиків з блакитними головами, які, як було написано гуляють тільки вечорами, так що нам пощастило їх побачити.

Ішли з парку ми вже перед закриттям, напевно, останніми. Взагалі, мені парк сподобався, тим більше, що там такі товариські мешканці ...

З парку на таксі поїхали до Майдану Незалежності.
Симпатично, а найголовніше, що там був величезний газон, на якому всі валялися-відпочивали. І ми теж впали на м'який газончик.

Так приємно було після важкого дня походити босічком по травичці ...
Йти ще кудись вже не хотілося, але ми зібралися і пішли неподалік до основних визначних пам'яток.

Обігнувши справа палац на площі незалежності, ми вийшли до злиття річок, де відкривався вид на мечеть Джамек.

Пройшли з якоїсь симпатичною площі, перекусили і вирішили їхати в готель.
Вийшли на набережну, навпаки мечеті. Був захід, в мечеті йшла служба, яку було добре чути. Вид був шикарний!

Зробили фото і пішли на метро.
Приїхали в готель. Піднялися наверх. Вид-шикарний, шкода, що там немає ніякого Барчик, а тільки порожній спортзал ...

З нашого номера вид теж був класний.

Сфоткали і пішли в басейн, який розташовується на свіжому повітрі на 5 поверсі.

Поруч були хамам, сауна і дві джакузі, в одній вода була гаряча, а в інший холодна, так що сидіти в жодній було неможливо. Що це було? Казка «Коник-Горбоконик»? А басейн був класний! Поплававши, пішли спати. Треба було звикати до нового часу.

Спочатку було страшнувато: «Раптом, полетить?
Що це було?
Казка «Коник-Горбоконик»?
Главная Партнеры Контакты
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»