Главная Партнеры Контакты  
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"  

г. Киев, бул. Пушкина, 2а                
тел.: (044) 334-99-77                               
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00
          
                           

 












Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...


Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...




Система Orphus


ЗМІ

Комплектуючі для побутової техніки, автозапчастини, турецькі тканини - всі ці вантажі вже три тижні не можуть дійти до російських заводів

Комплектуючі для побутової техніки, автозапчастини, турецькі тканини - всі ці вантажі вже три тижні не можуть дійти до російських заводів. Що це означає для споживачів, з'ясовувала DW.

Санкції щодо Туреччини, які Москва ввела в відповідь на збитий турецькими військовими російський бомбардувальник Су-24, почнуть діяти з 1 січня. Проте ще до їх офіційного вступу в силу виникли проблеми з доступом турецьких товарів на російський ринок.

У результату затримок з оформленням турецьких товарів на російських митних постах заводи під Санкт-Петербургом з кінця листопада не можуть отримати контейнери з комплектуючими для збірки побутової техніки та автокомпонентів, розповів голова комітету з питань промислової політики та інновацій міста Максим Мейксін. За його словами, з недопоставками зіткнулися десятки підприємств, а деяким довелося призупинити роботу.

Російські холодильники з турецьким акцентом

Митні брокери - компанії-посередники між власниками вантажів і митною службою - про ситуацію із затримками вантажів говорять неохоче. «Затримки були відразу після того, як збили літак, але зараз вантажі почали випускати», - розповів DW директор однієї з компаній, що працюють в Новоросійську, куди морем прибувають турецькі вантажі. Однак представник московської фірми, яка припинила працювати з турецькими постачальниками ще до початку затримок, повідомив, що на митниці застрягло велика кількість турецьких товарів: «Колеги розповідають, що все погано, все стоїть».

Від зволікань при оформленні на митних постах постраждали в першу чергу виробники побутової техніки. Багато з них або припинили виробництво, або працюють з труднощами, повідомив DW представник Російської асоціації торгових компаній і товаровиробників електропобутової і комп'ютерної техніки (РАТЕК) Антон Гуськов.

За його словами, Туреччина - один з найважливіших постачальників на російський ринок готової побутової техніки та комплектуючих для локального виробництва. Від 15 до 20 відсотків комплектуючих в вироблених в Росії холодильниках, пральних машинах і мікрохвильовки - турецького походження, підкреслив Гуськов. «Тому ускладнення відносин і, як наслідок, труднощі на кордоні сильно вдарять по внутрішньому ринку», - резюмував він.

Митниця дає добро, але повільно

У зв'язку з затримкою комплектуючих виробництво пральних машин 9 грудня призупинив завод Bosch-Siemens під Санкт-Петербургом, розповів Мейксін в інтерв'ю телеканалу «РБК». А з понеділка, 14 грудня, довелося заморозити і виробництво холодильників, додав він. У головному офісі володіє заводом компанії BSH Bosch und Siemens Hausgeräte в Мюнхені ситуацію коментувати відмовилися. За даними на вівторок, 15 грудня, митне оформлення вантажів почалося, і, якщо не буде нових зволікань, завод зможе знову запустити конвеєр на наступному тижні, цитує Мейксін петербурзьке видання «Фонтанка.ру».

У Федеральній митній службі запевнили, що ніяких затримок при оформленні надходять з Туреччини товарів не відбувається. «Товари з Туреччини проходять російську митницю і випускаються в установленому порядку, - повідомили у відомстві у відповідь на запит DW. - Без митного огляду через російську митницю проходять швидкопсувні товари і комплектуючі для підприємств вітчизняної промисловості, наприклад автокомпоненти ». Решта товарів проходять митний огляд в передбачені законом терміни, додали в ФТС.

Правда, за інформацією «Фонтанкі.ру», яка посилається на представника одного з петербурзьких заводів, частина вантажів не може навіть підійти до митниці, оскільки на кордоні утворилася черга з стоять вантажівок.

Під ударом автолюбителі та модники

Від турецьких запчастин залежить і російський автопром. Серед затриманих на митниці вантажів виявилися контейнери для санкт-петербурзького заводу Toyota. Однак постраждати можуть набагато більше автовиробників. Турецькі компоненти поставляються на 15 автомобільних заводів по всій Росії, зазначив аналітик автомобільної галузі в Ernst & Young Андрій Томишев.

Загострення російсько-турецьких відносин може негативно відбитися і на російській легкої промисловості, оскільки Туреччина - великий постачальник тканин для російських виробників одягу. На її частку припадає 12,5 відсотків всіх поставляються до Росії тканин, говорить комерційний директор Fashion Consulting Group Ануш Гаспарян. Своєчасні поставки мають ключове значення для виробників одягу, підкреслила вона: «Виробництво - це налагоджений процес. І якщо тканина не приходить вчасно, то весь ланцюжок обрушиться ». За словами Гаспарян, в ситуації невизначеності з поставками виробники змушені шукати альтернативу на інших ринках, що вимагає додаткових витрат.

Для покупців це може означати зростання цін на одяг, який стане непрямим результатом обмежень, попереджає експерт. «Необхідність в екстреної зміні перевірених постачальників, швидше за все, призведе до продовження зростання рублевих цін на якісну продукцію», - резюмувала Гаспарян.

Що відчують споживачі?

Для російських споживачів ускладнення торгово-економічних відносин між двома країнами не пройде непоміченим, впевнений професор Вищої школи економки Олексій Портанський. Досвід запровадження санкцій щодо продукції з країн ЄС вже показав, що споживчий ринок сильно страждає від подібних заходів, зазначив він в інтерв'ю DW.

«Ніякого негайного імпортозаміщення статися не може. Налагоджені поставки буває важко відразу замінити, і без негативних наслідків це не обходиться », - підкреслив експерт.

Ірина Філатова

джерело: dw.com

© 2015-го, margust.com . Всі права захищені.

Стаття прочитана 2 раз (a).

Що відчують споживачі?
Главная Партнеры Контакты    
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»