
Протягом останніх п'яти років бренд Carven переслідували кадрові перестановки. Після відходу з поста креативного директора, Гійома Анрі, марка ніби втратила щось важливе. Адже саме Гійом зумів вивести бренд на новий рівень, завдяки ідеально сидить крою і поєднанню різних текстур. На сьогоднішній день брендом керує Серж Руф'є. Йому вдається не тільки зберігати високу планки, заданої ще Гійомом Анрі, але і рухати бренд вперед.
У новій колекції Carven простежується звична для бренду пропаганда юності і жіночої витонченості. Напівпрозорі спідниці з тюлю і кримплен були оригінального крою. Справа в тому, що поділ спідниць був симетрично напівкруглим, а замість швів були присутні гудзики. Плаття зі складками на талії і пишними рукавами-ліхтариками допомагають зробити образ більш жіночним. Найактивнішим принтом стала клітка. До речі, вона присутня на багатьох шоу цього сезону. На показі Carven це були картаті куртки з шкіряними вставками, сукні з джерсі і костюми на два розміри більше.
Серж Руф'є не забув і про аксесуари. Він пропонує нам носити з собою не одну, а відразу дві сумки. Ну, щоб напевно в них ми змогли вмістити всі свої потрібні нам штучки. А на вухах моделей красувалися масивні сережки-Кафи у вигляді квіток.