Главная Партнеры Контакты  
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"  

г. Киев, бул. Пушкина, 2а                
тел.: (044) 334-99-77                               
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00
          
                           

 












Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...


Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...




Система Orphus


/ Статті / Timeseller

Victorinox, компанія, назва якої по вимірах маркетологів знають 98% населення планети, в черговий раз змусила заговорити про себе. Але якщо раніше причиною цього були ножі, то тепер в центрі уваги опинилися годинник. Годинники INOX.

Всесвітньо відомі ножі Victorinox - це функціональність, зручність, довговічність. Це предмети, якими не тільки із задоволенням користуються, але і про які із задоволенням говорять. З 1989 року, коли світ побачили перші години Victorinox SwissArmy, компанія невпинно працювала над тим, щоб ті ж якості стали головними характеристиками нового товару. У ножах Victorinox досягла, здається, все, чого тільки можливо. Стати таким же загальним ім'ям в годиннику виявилося складніше - на це пішло 25 років.


Годинники предмет складніший і тонкий. Наприклад, в них не можна перенести довічну гарантію, яку мають всі ножі Victorinox. Однак компанія наполегливо йшла до своєї мети, і спершу збільшила гарантійний термін на всі годинники до нечуваних 3-х років, а в минулому році представила світу модель INOX. Офіційно цей годинник мають ту ж трирічну гарантію, однак при їх проектуванні і виробництві компанія використовувала настільки незвичайний підхід, що новинка моментально отримала неофіційний титул «найбільш міцних годин на світлі».


Замислившись про створення INOX, фахівці Victorinox одночасно стали вирішувати два завдання: інженери - розробляти особливо стійкі годинник, а маркетологи - придумувати набір зрозумілих, візуально захоплюючих тестів, які розповідають про переваги новинки покупцям. «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути», - вирішили в компанії і замінили складні прилади для тестування в лабораторних виробах «живими» випробуваннями, в ході яких годинник піддаються таким же навантаженням.


Кому цікаво дивитися на те, як годинник протягом довгого часу тремтять на вібростенді в стерильних умовах випробувального центру? Чи не краще показати їх у справі, попросивши видатного швейцарського бобслеїста Біта Хефті, на Олімпіаді в Сочі програв російській команді всього 66 сотих секунди, прив'язати годинник до полозів свого бобу? Захоплююче відео швидкісного спуску не залишає сумнівів в надійності INOX.

На зміну випробувань на вплив температури прийшов справжній зварювальний апарат. А що може продемонструвати надійність приладу при різких змінах зовнішнього середовища краще, ніж вплив вогню на годинник, укладені в крижаній куб?

А що може продемонструвати надійність приладу при різких змінах зовнішнього середовища краще, ніж вплив вогню на годинник, укладені в крижаній куб

Короткі відеоролики перетворилися на справжні кінокартини. Чого вартий тільки відео з тестом на падіння з 10-метрової висоти, де годинник піднімаються вгору на повітряній кулі, який потім пронизує стріла лучника, одягненого в національний швейцарський костюм!

Унікальність і видовищність тестів перетворили відеорекламу в справжні вірусні ролики, що не насаджуються компанією, а поширюються самими користувачами. INOX стали справжніми героями інтернету: відео, в якому по годинах проїжджає восьмитонний бульдозер, набрало більше 2 мільйонів переглядів! Що може бути кращою рекламою?
INOX, здається, здатні протистояти будь-яких випробувань. Вплив сірчаної кислоти, температури в діапазоні від -57 до +71 градуса, вібрації і удари, - а годинник продовжує працювати, і їх зовнішність залишається незмінною. До речі, надміцна модель зберігає вірність класичним формам. Варто зняти захисний бампер, що доповнює корпус, і годинник перетворюються в чудовий аксесуар для повсякденного і навіть ділового стилю, однаково доречний і на чоловічому, і жіночому зап'ясті.


В основі стриманого вигляду лежать цікаві технологічні рішення. Так, корпус моделі виготовлений з цілісного шматка стали, мітки закарбувала в циферблат, а вушка встали врівень з кришкою корпусу, що дозволяє щогодини витримувати тиск в кілька десятків тонн. Зрозуміло, появі на публіці передувало кілька років роботи. Щоб підготувати INOX до майбутніх випробувань, інженери компанії витратили 4 роки на розробку і 2 роки на тестування годин, в процесі яких було знищено 421 прототип!


З екрану комп'ютера годинник зробили крок в справжній світ - до своїх безпосередніх користувачам. Презентація INOX в різних країнах світу перетворюється на справжнє шоу за участю тих, хто щодня проходить через вогонь і воду. Наприклад, в США годинник представляли співробітники Департаменту пожежної охорони Нью-Йорка, з яким Victorinox співпрацює з минулого року. 250 блогерів зібралися у великому залі навколо справжньої пожежної машини і змогли самі спостерігати за рядом випробувань. У присутності зацікавлених глядачів годинник проходили двогодинну прання в пральній машині при температурі 90 градусів, кипіли в чайнику і повільно з'являлися з таящей крижаної брили. Аналогічні по барвистості і емоціям презентації пройшли в кількох десятках найбільших міст світу, прикувавши увагу покупців на ключових ринках.


Вкладення в яскравий маркетинг привели до того, що модель була відзначена в безлічі шанованих рейтингів і оглядів. Відео, яке розповідає про INOX, принесло компанії звання Best of the Web 2014 в Швейцарії. Завдяки INOX в червні цього року журнал Bilanz помістив Victorinox на 11 місце в рейтингу компаній, яким вдалося поставити економічний рекорд в непростій ситуації на ринку.

Втім, кінцевим мірилом успіху для будь-якої моделі стають не показники числа переглядів на Youtube або кількість захоплених відгуків в спеціалізованих журналах, а реальні обсяги продажів. Зусилля компанії по розробці незвичайної новинки воздав сповна: вона виявилася моментально прийнятої ринком. І прийнятої на «ура»: за чотири місяці 2014 років зо три моделі INOX забезпечили 30% загального обсягу продажів марки!

І прийнятої на «ура»: за чотири місяці 2014 років зо три моделі INOX забезпечили 30% загального обсягу продажів марки

Але Victorinox не збирається спочивати на лаврах. Щоб підтримувати увагу клієнтів на піку, компанія підготувала оновлення дизайну популярних моделей і лімітовані серії годин. Так, культові INOX вже представлені в чотирьох яскравих колірних версіях на каучуковому ремінці, а восени 2015 додаються 3 моделі на унікальному сталевому браслеті, кріплення, ланки і пряжка якого створені на основі незвичайних технологічних рішень, що дозволили браслету успішно пройти ті ж 130 тестів, включаючи падіння з висоти 10 метрів на бетонну поверхню і переїзд танка. До слова, Вібротест це браслета складався з півмільйона коливань, а не п'ятдесят тисяч, як це прийнято зазвичай - тобто в десять разів більше нормативу!

До слова, Вібротест це браслета складався з півмільйона коливань, а не п'ятдесят тисяч, як це прийнято зазвичай - тобто  в десять разів більше нормативу

У вересні 2015 колекція поповнилася ще двома запам'ятовуються версіями з незвичайними ремінцями Наймакка. Браслет Наймакка пліток з паракорд - особливої ​​парашутної стропи, використовуваної для сброски важкої військової техніки, і названий на честь фірми-творця «рятувального браслета». У разі небезпеки браслет можна розпустити і використовувати отриманий міцний шнур для того, щоб поставити намет, перекинути вантаж, відбуксирувати човен, замінити порваний шнурок, сплести мережа або сильця, або навіть добути вогонь. Для колекції INOX, девіз якої "Forged to resist" (створені, щоб витримати будь-які випробування), подібне доповнення виглядає більш ніж логічним.


Сьогодні товари Victorinox представлені більш ніж в 4000 магазинах на всіх континентах, і всюди вони асоціюються зі швейцарською надійністю, втіленої в конкретних виробах. Більше 100 російських салонів вже включили в свій асортимент годинник Victorinox Swiss Army. І так само, як унікальні INOX гарантують стійкість в будь-яких обставинах, годинник Victorinox Swiss Army гарантують їм високий інтерес покупців і хороший прибуток.

Досьє ЧБ

Виробник: Victorinox Swiss Army

Механізми: швейцарські ETA, Ronda, Soprod

Модельний ряд: від 120 моделей

Рекомендована колекція: мінімум 30-40 шт.

Простір: 1-2 полки

Інвестиції: від 700 тис. Рублів

Оновлення асортименту: 2 рази на рік

Дистриб'ютор: ТБН Тайм-дистрибуція

Рекламна підтримка: POS-матеріали, реклама і PR в ЗМІ, оформлення точок продажів

Автор: Ксенія Вороніна
при передруці активне посилання обов'язкове

Теги: Victorinox

Кому цікаво дивитися на те, як годинник протягом довгого часу тремтять на вібростенді в стерильних умовах випробувального центру?
А що може продемонструвати надійність приладу при різких змінах зовнішнього середовища краще, ніж вплив вогню на годинник, укладені в крижаній куб?
Що може бути кращою рекламою?
Главная Партнеры Контакты    
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»