Главная Партнеры Контакты  
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"  

г. Киев, бул. Пушкина, 2а                
тел.: (044) 334-99-77                               
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00
          
                           

 












Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...


Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...




Система Orphus


Apple

  1. [ правити ] Гумор

Apple - видатна американська корпорація, творець комп'ютерів Macintosh (скор. Mac, також пізніше iMac), плеєра iPod , Лінійки смартфонів iPhone , Ноутбуків MacBook і планшетних комп'ютерів iPad . Засновники компанії - Стів Джобс , Стів Возняк і Рональд Уейн [1] . Стів Джобс протягом ряду років був генеральним директором і ідейним натхненником компанії, після його смерті компанію очолив Тім Кук .

Символ компанії - надкушене яблуко. Назва лінійки Macintosh теж походить від назви сорту яблук.

У серпні 2018 року компанія стала першою, хто досяг капіталізації в 1 трлн доларів США. [2]

Колись давно, в незапам'ятні часи, Apple першою створила в комп'ютерній індустрії безліч продуктів, які в тому чи іншому вигляді використовуються досі. Цією компанією розроблявся і впроваджувався один з перших персональних комп'ютерів, вони були серед перших, хто запровадив комп'ютерну мишу і інші фундаментальні нині продукти. Потім Apple пережила значний занепад, що тривав два десятиліття. Зусиллями Стіва Джобса компанія змогла знову розробити продукти, які стали користуватися значним попитом, набули статусу культових і мають велику аудиторію фанатів, однак ці зусилля, на відміну від першого етапу існування Apple, носять більш маркетинговий, ніж технологічний характер. В останні роки Apple з технологічної точки зору нічого нового в комп'ютерну індустрію не внесла, популярність її продуктів базується на оригінальному інтерфейсі (часто званому компанією і шанувальниками її продукції «інтуїтивно зрозумілим») і зовнішній вигляд, з'єднаних з маркетинговими зусиллями зі створення у споживачів думки, що саме такий інтерфейс і зовнішній вигляд є найбільш зручними і інноваційними. Насправді інтерфейс продуктів Apple не більше інтуїтивно зрозумілий, ніж у конкурентів, і при переході, наприклад, з продукції Microsoft користувачі зазвичай зазнають великих труднощів з адаптацією до нового інтерфейсу; шанувальники Apple пояснюють це тим, що користувачі інших систем, нібито, безнадійно зіпсовані їх незручними інтерфейсами і придбали погані звички, від яких їм дуже важко позбутися.

На 2013-2014 рр. компанія є першою за капіталізацією, вона становить $ 415 млрд. [3]

В даний час Apple виробляє лінійку комп'ютерів і ноутбуків з вбудованою операційною системою (Mac OS або iOS в залежності від платформи), а також кілька лінійок мобільних пристроїв - смартфони і планшети. Значною популярністю комп'ютери користуються серед дизайнерів і художників, з появою смартфонів і планшетних комп'ютерів поступово Apple стає все більш популярною компанією, телефонами iPhone користується величезна кількість людей, починаючи від школярів і підприємців і закінчуючи Артемієм Лебедєвим і Дмитром Медведєвим .

Нині значно популярнішим єдиний конкурент операційної системи Mac OS - Windows (Версії 7 і 8), що зазвичай зв'язується з низькою ціною на традиційні комп'ютери на відміну від комп'ютерів компанії Apple.

Apple забезпечує безліч похідною брендової продукції, наприклад фірмові навушники для iPhone і iPad, чохли, і т. П.

У Росії офіційним ріселлером Apple є компанія re: Store, її філії є в Москві, Санкт-Петербурзі, Нижньому Новгороді, Єкатеринбурзі та більш дрібних міст.

Apple першою вивела на ринок дисплеї високої чіткості (з таким дозволом, при якому людина із зором середньої гостроти не може розглянути окремі пікселі), які сама компанія називає Retina Display. Хоча досвідчені зразки дисплеїв високої чіткості існували задовго до Apple, ніхто не поспішав застосовувати їх в персональних пристроях; вважалося, що це не буде користуватися попитом, оскільки значного візуального поліпшення картинки на маленькому екрані не відбувається. Пристрої Apple стали першими масово продаються пристроями, в яких використовувалися дисплеї високої чіткості, і у виконанні Apple цей хід виявився комерційно успішним. Згодом такі дисплеї з'явилися і в масових продуктах інших компаній.

Apple підтримує цифровий магазин App Store , браузер Safari , Хмарне сховище даних iCloud , Офісні додатки iWork і програму iTunes .

Apple має велику аудиторією фанатів її продукції, лояльність яких до цієї компанії дуже висока, значно вище, ніж зазвичай буває в IT-індустрії. Фанати Apple настільки вірять в те, що продукція Apple найкраща, що активно переконують в цьому всіх інших, хоча ніхто не платить їм за рекламу. Багато в чому така ситуація - результат зусиль самої компанії; її маркетологи називають цю стратегію «evangelism marketing».

Феномен існування значної аудиторії фанатів Apple проявляється, зокрема, на Хабрахабр, де їх можуть називати «яблодрочерамі». Деякі блогери стверджували, що у відповідь на критику Apple і її продукції учасникам Хабрахабра зливали їхню карму : [4]

Чим відрізняється фанат Apple від звичайного хабраюзера? Тим, що він зливає карму всім, хто не поділяє його прагнення. Це відбувається навіть у відповідь на заплюсованние коментарі, тобто виражають думку, що розділяється більшістю, а також коментарі, які констатують простий об'єктивний факт.

У той же час в тій же дискусії стверджувалося, що карму і коментарі зливали і за схвалення продукції Samsung.

Люди, байдуже ставляться до Apple, нерідко порівнюють шанувальників її продукції з гомосексуалістами і називають цю продукцію «гейському». Основною причиною цього, мабуть, є схожість поведінки спільноти шанувальників Apple з гей-спільнотою: вони так само нетерпимі до будь-якої критики, реагуючи на неї агресивно і згуртовано. Така поведінка, звичайно, не викликане фактом користування технікою Apple як таким, а є прямим наслідком стратегії evangelism marketing. Найбільш адекватні з шанувальників самі використовують цю асоціацію в іронічному контексті; наприклад, при анонсі в лепрозорії ігор, зроблених лепроюзерамі, неодноразово ставилося запитання, чи буде «версія для геїв» (тобто для Mac або iPhone / iPad).

Apple критикується за масове застосування DRM в своїй продукції, ущемляющем свободу користувачів, застосування програмного забезпечення, що, стеження за користувачами, патентний троллінг .

У період з 2007 по 2009 рік Apple таємно від споживачів під час синхронізації з бібліотекою iTunes прала з iPod'ов пісні, викачані з сервісів-конкурентів (згодом заявлялося, що це робилося з метою безпеки).

Для кінцевого користувача введення DRM призводило до проблеми неможливості слухати на iPod свої власні MP3-файли, а куплений в iTunes контент не можна було використовувати поза екосистеми Apple. Це в свою чергу змусило Фонд вільного програмного забезпечення (FSF) в 2006 році почати кампанію Defective By Design з протидії поширенню технологій DRM. [5]

Зак Рогофф , Організатор Defective by Design, каже: [4]

Пристрої Apple під зав'язку набиті цифровими заборонами (DRM). Вони не дозволять вам змінити операційну систему на вільну і навіть не дозволять просто встановити сторонні додатки за вашим вибором. Ця компанія використовує значний арсенал патентів, щоб гнобити разрабочиков ПО, які роблять речі, що нагадують продукцію Apple, в тому числі випадково

Детальніше з його аргументацією можна ознайомитися на сайті DefectiveByDesign.org/Apple. Картинка з того ж сайту, перекладена на російську мову:

Картинка з того ж сайту, перекладена на російську мову:

айфони і Айпад критикуються за відсутність підтримки роботи з файлами, що було зроблено в основному з метою боротьби з піратством і підвищення прибутку в AppStore . Відповідно в айфон і Айпад не вбудована додаткова карта пам'яті, немає в принципі слота для додаткової SD-карти пам'яті, а коли місце в наявній пам'яті (і без того частково зайняте операційною системою) закінчується, користувачеві пропонується скористатися платними послугами iCloud . Через невідповідності доступної пам'яті пристроїв заявленому обсягом проти Apple був поданий позов. [6]

Компанія докладає значними зусилля, щоб утруднити ремонт техніки неавторизованими майстернями, при цьому сама пропонує ремонт за дуже високими цінами. Для ускладнення ремонту компнії створює специфічні гвинти, для розкручування яких потрібні спеціальні викрутки. Також Apple пручається прийняття нових законів про «право на ремонт» в США, які загрожують закритою екосистемі Apple, в тому числі шляхом процедури лобіювання (лобістський підкуп чиновників в США узаконений). «Право на ремонт», прийняття якого пручається компанія, має заощадити гроші простих громадян, а також допомогти захистити навколишнє середовище від токсичних відходів (стара техніка буде ремонтуватися, а не відразу після першої поломки утилізуватися за допомогою шредера і подальшого вивезення сміття в країни третього світу ). [7] Віце-президент Apple з екологічних питань в 2017 році заявила, що ремонтопридатність не означає довговічність. [8]

У листопаді 2016 стало відомо, що Apple стежить за користувачами в дусі «Великого брата» : За даними російської компанії ElcomSoft, iOS передає на хмарні сервери компанії інформацію про вчинені і прийнятих дзвінках за замовчуванням, причому для того, щоб телефон з iOS перестав відправляти на сервер історію дзвінків, синхронізацію з iCloud потрібно повністю відключити. [9] [10]

Дана компанія зазнає критики і через штучне старіння виробленої їй продукції. Користувачі iPhone часто помічали уповільнення роботи своїх смартфонів після виходу в продаж чергової моделі. Спочатку все списувалося на вихід нових версії iOS, які на старих апаратах працюють гірше за них нащадків, однак тести показали відсутність взаємозв'язку продуктивності та версії ПЗ. Близькою до правди виявилася версія одного з користувачів Reddit, який звинуватив у падінні продуктивності старі акумулятори. [11] У січні 2018 році паризькою прокуратурою після позову споживачів було розпочато відповідне розслідування. [12] Подібний позов був поданий ще в лютому 2013 року, коли бразильські споживачі були стурбовані дуже швидким релізом iPad 4, який був випущений через півроку після релізу iPad 3. [13]

[ правити ] Гумор

Коротко про презентацію APPLE:
Коротше, нихера нового ми не придумали, але коштувати все буде в 2 рази дорожче.

В кінці 1990-х років продажу комп'ютерів Apple Mac істотно знизилися через дешевих конкурентів, ціна акцій Apple впала до $ 5, але Microsoft несподівано надала допомогу в розмірі $ 150 мільйонів і обіцяла продовжити розробку офісного ПЗ для MacOS. Через це рішення Microsoft не дала загинути конкуренту, який згодом захопив ряд ключових для Microsoft ринків. [14]

У 2014 році в російських ЗМІ та популярних блогах стало з'являтися багато негативу про Apple - см. Кампанія цькування проти Apple (2014 року) .

У 2016 році стали з'являтися дані, що айфони і айпади можуть видаляти музику, збережену на пристрої.

У 2016 році Єврокомісія ухвалила стягнути з Apple 13 млрд євро недосплаченого податків (компанія користувалася податковими пільгами Ірландії і, як вважається, в обхід правил Євросоюзу). [15]

У жовтні 2016 року стало відомо, що членам кабінету міністрів Великобританії заборонили надягати годинник Apple на засідання уряду через побоювання, що пристрої «можуть бути зламані російськими шпигунами» і використані в якості підслуховуючих пристроїв. [16]

  • Прообраз продукції Apple з казок

  • Бренд в радянському стилі

Главная Партнеры Контакты    
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»