Главная Партнеры Контакты  
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"  

г. Киев, бул. Пушкина, 2а                
тел.: (044) 334-99-77                               
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00
          
                           

 












Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...


Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...




Система Orphus


Sniper

  1. Рекомендовані предмети [ правити ]

герой

Sniper Sniper

17 + 1,7

21 + 2,7

15 + 2,6

Рівень Баз. 1 15 25 здоров'я 200 506 920 1226 Посил. рег. зд. 0% 9,35% 22,44% 31,79% Опору. маг. 25% 25,9% 28,08% 29,64% Мана 75 255 687 999 Посил. рег. м. 0% 27% 92,52% 139,32% Втрати закл. 0% 1,05% 3,6% 5,42% броня -1 3,2 10,76 16,16 Атак / сек. 0,59 0,74 1,02 1,22 Ув. скор. пер. 0% 1,31% 3,68% 5,36% Втрати 15-21 36-42 73-79 100-106

Sniper - це герой з далеким типом атаки , Основною характеристикою якого є Sniper - це герой з   далеким типом атаки   , Основною характеристикою якого є   спритність спритність . Його перша здатність, Shrapnel , Використовує заряд шрапнелі, покриваючи зазначену область дощем з розривної дробу. Противники під ним сповільнюються і отримують шкоди. Розкриває туман війни в області дії. Перша пасивна здатність, Headshot , Дає шанс нанести додатковий шкоди і ненадовго зупинити противника. Друга пасивна здатність, Take Aim , Збільшує дальність стрільби. Ультимативній здатністю, Assassinate , Sniper цілиться у ворожого юніта і через кілька секунд робить нищівний постріл, який завдає шкоди з величезною дистанції. Здатність короткочасно приголомшує мета.

грати

«Вбивство - це крайній захід, згоден. Я міряю пролиту кров відрами. »

Карделя Остроглаз народився в горах Кнолль, де тямущий народ із давніх-давен жив полюванням на дивних істот-скелелазів, що мешкали над селом - відстрілюючи їх видали і збираючи впали з високих круч трупи. Остроглаз виявився одним з кращих стрільців свого народу - рушниця була йому все одно що рука, і вистрілити для Карделя було так само просто, як погладити. У день ініціації, коли він ставав повноправним членом села, Остроглаз повинен був пройти древнє випробування: одним пострілом убити тварину на дні долини з одного з круч. Якщо він промахнеться, буде затаврований ганьбою. Карделя вистрілив. Хижак був убитий; натовп заревів. Але коли знайшли тушу тварини, все село стихла, адже старійшини виявили, що куля потрапила прямо в око і застрягла в нижній щелепі. Цей клятий знак давав початок темному пророцтва, які передвіщають одночасно велич і вигнання для стрілка, яка зробила такий постріл. Тим самим, Остроглаз на прізвисько Sniper, своїм же власним умінням прирік себе на вигнання і неприязнь свого народу до тих пір, поки він не виконає це пророцтво - не доб'ється легендарного величі на поле бою.

діє на
ворогів

Використовує заряд шрапнелі, покриваючи зазначену область дощем з розривної дробу. Противники під ним сповільнюються і отримують шкоди. Розкриває туман війни в області дії. Заряди здатності відновлюються кожні 3 секунд.

Анімація застосування: 0,3 +0

Дальність застосування 1800

Радіус: 450

Затримка: 1,2

Уповільнення швидкості пересування: 15% / 20% / 25% / 30%

Тривалість затримки аури: 0.5

Тривалість: 10

модифікатори

Універсальна гвинтівка Карделя здатна стріляти вибуховими патронами, особливо ефективними в умовах позиційної війни.

Примітки:

  • При вивченні Shrapnel Sniper відразу отримує все 3 заряду.
    • Вибір таланту на додаткові заряди також відразу дає 6 набоїв.
  • Shrapnel починає завдавати шкоди, сповільнювати і давати огляд після невеликої затримки.
  • Втрати і уповільнення представляються у вигляді аури . Дебафф починає затримується на 0.5 секунди. Кілька застосувань аури не складаються.
  • Завдає шкоди з інтервалом в 1 секунду відразу після розміщення дебафф, завдаючи шкоди до 11 разів.

діє на
Ворогів / Союзників

Sniper стріляє точніше, отримуючи шанс нанести додатковий шкоди і ненадовго зупинити противника.

Шанс спрацьовування: 40%

Втрати: 20/50/80/110

Уповільнення швидкості пересування: 100%

Уповільнення швидкості атаки: 100

Тривалість уповільнення: 0.5

модифікатори

Стрілянина по чайникам і дивним звірам-скелелазам в дитинстві переросла в перевагу на полі битви.

Примітки:

  • В середньому збільшує втрати Sniper на 8/20/32/44.
  • При виборі таланту на відкидання, при спрацьовуванні Headshot застосовує примусове рух до мети, відштовхуючи мета від Sniper.
    • Відкидання не перериває вимовлені здібності.
    • Відкидання не застосовуючи на юнітів, які вже знаходяться під дією інших джерел примусового руху.
    • Відкидає назад юнітів зі швидкістю в 350 одиниць.

діє на
себе

Збільшує дальність стрільби снайперської гвинтівки.

Додаткова дальність атаки: 100/200/300/400

Карделя завжди намагається триматися якнайдалі від центру бою, при цьому не забуваючи про своє головне покликання - здійснювати ідеальні постріли.

діє на
ворогів

Sniper цілиться у ворожого юніта і через 2 секунди робить нищівний постріл, який завдає шкоди з величезною дистанції. Здатність короткочасно приголомшує мета.

Дальність застосування 3000

Тривалість оглушення: 0.01

Макс. тривалість Баффа огляду: 4

модифікатори

Щоб здійснити пророцтво і повернутися в рідне місто, Карделя повинен бути впевнений, що наступний постріл буде настільки ж влучним, як і той, що він зробив в день свого випробування.

Примітки:

  • Снаряд летить зі швидкістю 2500.
  • Assassinate розміщує дебафф на мету як тільки Sniper починає прицілюватися.
  • Може безпосередньо вибрати в якості мети невразливих юнітів і не скасовується, якщо мета стала невразливою під час застосування.
    • Дебафф, що дає огляд, не розміщується при виборі невразливого юніта, але залишається, якщо юніт Сталл невразливим під час застосування.
    • Снаряд не спрацює на мету, якщо вона залишиться невразливою на момент потрапляння.
  • Не може вибрати метою прихованих юнітів і скасується, якщо мета стала прихованою.
  • Початковий звук підготовки зброї, що звучить в момент застосування, чути тільки Sniper.
  • При поліпшенні Assassinate виділяє кожного підконтрольного гравцям юніта в обраній області, розміщуючи дебафф, що дає огляд, і приціл на всіх підконтрольних гравцям юнітів.
    • Однак при досягненні точки застосування снаряди вражають тільки героїв, ілюзій і Крип-героїв. Решти виділеної юніти не отримують удару.
    • У той час, як дебафф, що дає огляд, зникає тільки в тому випадку, коли снаряд потрапить або до моменту скасування, для всіх інших обраних юнітів дебафф триває повні 4 секунди.
    • На відміну від версії, що діє на одну мету, покращений Assassinate повністю ігнорує невразливих юнітів. Він спочатку ніяк НЕ позначає їх і також не випускає в них снаряд.
    • Всі цілі при застосуванні позначаються. Вхід або покидання області після закінчення часу застосування не дасть ніякого ефекту.
    • На відміну від версії, що діє на одну мету, яка залежить від дальності, версія, що діє по області, від цього не залежить; не має значення, як далеко перемістився зазначений ворог, він все одно отримає удар.
    • Це означає, якщо ворог телепортується після отримання відмітки, Sniper все одно запустить в нього снаряд.
    • Якщо в області застосування немає відповідних цілей, здатність все одно застосується, витратить ману і піде на перезарядку.

Рекомендовані предмети [ правити ]

Ігровий процес [ правити ]

Ця стаття або розділ в процесі перекладу на російську.

  • Жартівливе ім'я героя в DotA було "Василь Зайцев", ім'я легендарного російського снайпера, одного з кращих снайперів в історії війни. [1]
  • Фрази і репліки героя також використовуються класом Снайпер з гри Team Fortress 2, розробленої компанією Valve. Це такі фрази як:
  • One of Sniper's lines while bottling a rune is грати "Jarate!", Which is a reference to Team Fortress 2 in-game weapon for Sniper class, Jarate .
  • Incidentally, his voice actor, Gary Schwartz, also voices the Heavy Weapons Guy and Demoman in Team Fortress 2.
    • Sniper's line, " грати Inconceivable! "Is likely a reference to Vizzini's catchphrase in the film The Princess Bride due to the similarities in both the appearance and voices of the two .
    • Sniper's name, Kardel Sharpeye, is a reference to professional Counter-Strike player Kyle "Ksharp" Miller of team 3D, who is regarded for his skillful AWP (Sniper rifle) use.
  • звук грати пострілу у Assassinate узятий від снайперської гвинтівки AWP з гри Counter-Strike.
    • Sniper's model in Dota 2 is based loosely off of Gary Oldman's portrayal of the real life sniper Lee Harvey Oswald in the +1991 film JFK.
    • Sniper's fun name in DotA was Vasily Zaitsev , A highly skilled Russian sniper who was active during World War 2.
    • Sniper's line, " грати What a dum-dum! "Is a pun on the Expanding bullet , Also known as a dum-dum. It is designed to expand on impact in order to limit penetration and create a wound larger in diameter.
    • Sniper's line "A few bullet's more" is a reference to the spaghetti western by Sergio Leone named For a Few Dollars More starring Clint Eastwood.
  • Стара модель і іконки

Главная Партнеры Контакты    
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»