Главная Партнеры Контакты  
Юридическая компания — «Основной закон», консультации и помощь в возвращении депозитов, защита по кредиту

ЮК
"ОСНОВНОЙ ЗАКОН"  

г. Киев, бул. Пушкина, 2а                
тел.: (044) 334-99-77                               
         (095) 407-407-3
         (096) 703-11-82

график работы: пн.- пт. с 9:00 до 18:00
          
                           

 












Рассматривается вопрос о предоставление нотариусам права выдачи извлечения из Реестра прав на недвижимое имущество.
Министерством юстиции был разработан проект Закона «О внесении изменений в некоторые Законы Украины относительно предоставления информации о государст...


Держреєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у 2014 році буде здійснюватись за новою - удосконаленою та спрощеною - процедурою.
Постанова Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Держа...




Система Orphus


«Випускники і неосвічені, і неерудірованни. Їх навіть книжки не навчили читати! »

18.06.2016

Опитування тижня: А ви поважаєте скоринки вузів Татарстану?

У понеділок стартує приймальня кампанія в російських вузах. Які татарстанські вузи дають якісну освіту, а які - ні? Як ви вибрали навчальний заклад і чи багато чого воно вам дало? «БІЗНЕС Online» відповідають Айрат Хайруллін, В'ячеслав Зубарєв, Артем Здуни, Дмитро Єремєєв та інші.

«На сьогоднішній день 90 - 95 відсотків дітей вступають до вузів, тому сьогодні немає взагалі ніяких фахівців, саме по собі вищу освіту перестало цінуватися, його якість впало» Фото:   litinstitut «На сьогоднішній день 90 - 95 відсотків дітей вступають до вузів, тому сьогодні немає взагалі ніяких фахівців, саме по собі вищу освіту перестало цінуватися, його якість впало» Фото: litinstitut.ru

«ЯКЩО ЙТИ ТИМ ЖЕ КУРСОМ В ЕКОНОМІЦІ, ТО ЧЕРЕЗ 10 РОКІВ ВІД НАШОГО ОСВІТИ БУДУТЬ ТІЛЬКИ жалюгідні залишки»

Айрат Хайруллін - депутат Держдуми РФ:

- Коли я в 1987 році вступив тоді ще в Казанський сільськогосподарський інститут, було 15 осіб на місце. Щоб потрапити на економічний факультет, потрібно було здати три іспити на п'ятірки, при цьому був конкурс навіть серед тих, хто здав на відмінно. 15 осіб на місце - конкурс був вище, ніж у будь-якому вузі Казані, тому що в той час як раз реалізовувалася продовольча програма, яка стартувала в 1982 році, були серйозні вкладення в сільське господарство, потрібні були кваліфіковані фахівці. Освіта нам тоді давали відмінне, я вважаю, на ті часи одне з кращих. У всякому разі, коли ми зустрічалися з тими однокласниками, які надійшли в інші вузи, і зіставляли, кого і як навчали, які практичні і теоретичні знання давали, я завжди був гордий за свій вуз. А в той час адже в інститути надходило дуже мало людей - близько 10 відсотків. Багато школярів після закінчення 8-го класу йшли отримувати тех- і профосвіта. Наприклад, в 8-му класі в моїй школі було п'ять паралельних класів, а в 9-му залишилося тільки два.

А ось після розвалу СРСР, в 90-і, 2000-е, у нас з'явилася велика кількість вузів, в тому числі федеральних, і на сьогоднішній день 90 - 95 відсотків дітей вступають до вузів, тому сьогодні немає взагалі ніяких фахівців, саме по собі вища освіта перестала цінуватися, його якість впало. Люди отримують вищу освіту, а потім йдуть працювати вантажниками, двірниками і продавцями. Тобто всі наші підходи в освіті стали шкереберть. Тому сьогодні частина вузів закривають, і це правильно. Має бути певний конкурс, треба заслужити право вступити до інституту. Необхідно звузити кількість прийнятих абітурієнтів в рік, перш за все треба відштовхуватися від того, що потрібно для нашого народного господарства, для економіки країни. Ну і ні для кого не секрет, що вузи сьогодні заробляють, платна освіта - серйозна скарбничка кожного вузу.

Що стосується казанських вузів, то, на мій погляд, дуже хороша школа досі залишалася в КФЕІ. Наш колишній КДУ, нині К (П) ФУ, хоч і дає хорошу освіту, зібрав дуже багато факультетів. У нас було дуже сильне технічний напрям - КАИ, КХТІ, дуже сильна школа. Було хороше медичну освіту. У нас взагалі було гарну освіту.

В'ячеслав Зубарєв - генеральний директор ТОВ КК «Транстехсервіс»:

- Я думаю, що в тих вузах, які мають досить давньою історією, рівень освіти зберігся на більш-менш гідному рівні. Наприклад, хороша школа у випускників колишнього КАИ, фахівців якого ми приймаємо до себе. Так, при первинному прийнятті на роботу ми дивимося на наявність вищої освіти, це один з основних параметрів, за яким ми приймаємо рішення, але в подальшому при підвищенні посади ми орієнтуємося на результати, на досвід, набутий в нашій компанії.

Якщо говорити про мене, у мене було бажання стати автомобілістом, отримати автомобільну спеціальність. А найближчим гідним вузом від того міста, де я жив, який давав таку освіту, був Челябінський політехнічний інститут - на той момент це один з найбільших вузів країни, що входив в десятку кращих технічних вузів. Так що принцип вибору був такий - спеціальність, територія і репутація вузу.

Артем Здуни - міністр економіки РТ:

- Від людей залежить. Ті, хто хоче здобути освіту, його отримають незалежно від вузу. Зараз найпотужніші інформаційні потоки в інтернеті, так що хто хоче, той буде вчитися. Найголовніше - утримати ту наукову інженерну школу, яка є у колишніх КАИ і КХТІ. І дуже важливо, щоб не загубилася економічна школа, яка була створена в фінансово-економічному університеті. У нас найпотужніші фінансисти звідти виходять. І тому вони працюють в корпораціях по всій Росії.

«Дуже важливо, щоб не загубилася економічна школа, яка була створена в фінансово-економічному університеті «Дуже важливо, щоб не загубилася економічна школа, яка була створена в фінансово-економічному університеті. У нас найпотужніші фінансисти звідти виходять »Фото: Анастасія Шагабутдінова

Максим Калашников - футуролог:

- Авторитетні вузи, такі як МГУ, Бауманка або Физтех, що не розгубили своєї наукової школи, хоча становище з кожним роком все гірше. Але поки вищу освіту у нас в країні є. Що стосується неблагонадійних вузів, то не варто довіряти тим, у кого, припустимо, навчальні приміщення знаходяться на першому поверсі якої-небудь нетрі. Неозброєним поглядом видно, коли це міжпланетна академія. Вони вчать менеджерів з перукарського мистецтва.

Промисловість, наука і освіта - це одна «екосистема». Як тільки в країні вивели промисловість, стало падати якість освіти. Не можна готувати хороших інженерів, якщо у тебе немає нормальної працюючої промисловості, вся економіка зав'язана на сировину. Якщо промисловість не буде доведена до рівня індустріалізації, то освіту згасне. Те ж і з сільським господарством. Тут інтеграція науки в виробництво повинна бути дуже тісною. Якщо ж йти тим же курсом в економіці, то через 10 років від нашої освіти будуть тільки жалюгідні залишки. Гуманітарна сфера теж повинна харчуватися від реального сектора. Вона не відірвана від реального життя. Я хочу нагадати, що філософія Відродження в частині архітектури і мистецтва харчувалася бурхливим економічним зростанням Італії того часу. Успішні гуманітарні дослідження теж йдуть на підйомі країни.

Дмитро Єремєєв - президент групи компаній Fix:

- Сам я не займаюся співбесідами при прийомі на роботу. А якщо таке трапляється, то про освіту, чесно кажучи, взагалі не питаю. Я дивлюся безпосередньо на навички, тому що часто буває так, що людина талановита, але вищої освіти не має. Є ж стипендія в Америці для талановитих людей, які кинули вуз і почали займатися стартапом. Якщо людина - хороший програміст, просто хороший фахівець, то неважливо, в якому вузі він навчався. Хоча коли ти бачиш випускника фізтеху або МГИМО, то безумовно перед тобою обдарована людина. Наприклад, вузи готові кадри безпосередньо для нашої компанії не готують. Вузи можуть дати основу якихось знань, вони не повинні випускати готових фахівців.

Коли я думав, чим займатимуся, була прихильність до точних наук, вибирав між ВМК і фізфаку КДУ. Я хотів залишитися в Казані і розумів, що якщо буду займатися серйозно фізикою, то досягну на цьому терені успіхів, але шлях буде дуже важким і звивистим. Тому вибрав ВМК, усвідомлюючи, що там немає такої сильної навантаження на той момент і є вільний час, щоб займатися якимись своїми проектами. Ну і розумів, що в подальшому будуть розвиватися як IT-фахівець. Вуз насамперед дав мені співтовариство, тому що велика кількість талановитих людей навчалося разом зі мною. Величезна частина предметів була корисна і стала в нагоді значно пізніше. І досить великий вплив на мене справив мій науковий керівник.

«Мені здається, поліпшити вищу освіту можна за допомогою викладачів, які повинні викликати інтерес у студентів до предметів» Фото: Максим Тимофєєв «Мені здається, поліпшити вищу освіту можна за допомогою викладачів, які повинні викликати інтерес у студентів до предметів» Фото: Максим Тимофєєв

«ПОТРІБНО ПОЛІПШИТИ ЯКІСТЬ САМИХ ВИКЛАДАЧІВ»

Іскандер Сіразіев - видавець і головний редактор газети «Сіраҗі сүзе»:

- Я ніколи не звертаю уваги на скоринки, тому що для мене важливо, щоб людина вміла писати. Я сам з акторським і режисерським дипломами є головним редактором і письменником. У мене немає ні філологічного, ні журналістської освіти. Це не заважає мені бути журналістом, причому мати вагу в цій області. У мене старша дочка вчиться в медичному університеті в Москві, в сеченовский, туди не страшно було відправляти, а в багато татарстанські вузи - страшно. Тому що сьогодні не зрозумієш, які реорганізації, що буде і як буде. Наприклад, той же самий федеральний університет. Хотів, щоб мої молодші дочки отримали татарське філологічну освіту. Але я при цьому не знаю, що буде завтра з татарським освітою, татарським філологічним і взагалі з татароязичних освітою. Мені як батькові п'ятьох дітей страшно їх віддавати в КФУ, поки там ректором є Гафуров.

Сьогодні я дивлюся на людей, які до мене приходять, на рівень їх професіоналізму, розумію, що вуз їм нічого не дав. Саме практика може давати. Люди і неосвічені, і неерудірованни. Їх навіть книжки не навчили читати. Адже є певний список і російської, і татарської літератури, яку повинен знати інтелігентна людина. Людина з вищою освітою зобов'язаний просто знати. Якщо він не знає, то не може бути інтелігентною людиною. А я бачу: випускники вузів приходять і кажуть, що їм цього не задавали, вони цього не проходили. Це означає, що проломи в освіті з'явилися дуже великі, це, напевно, впливає на якість розумового процесу.

Кирило Семеніхін - директор Університету Іннополіс:

- Ми не конкуруємо з вузами Татарстану, це упередження і помилка. Ми робимо дуже специфічні речі, робимо те, що або погано представлено в Росії, або не представлено взагалі. Це хмарні технології, робототехніка, інформаційна безпека і т. Д. Звичайно, ми надаємо значення диплому про вищу освіту. Але ми інтегрований в міжнародну академічну середу вуз і намагаємося взяти все те найкраще, що є в Росії, схрестити це і дати можливість хлопцям тут отримувати кращу освіту.

«Не хочу образити Гафурова, але, мені здається, він створює дуже велике махину, важкокерована» Фото: Сергій Єлагін «Не хочу образити Гафурова, але, мені здається, він створює дуже велике махину, важкокерована» Фото: Сергій Єлагін

Сам я навчався в Казанському державному університеті на економічному факультеті, вибирав його усвідомлено, після школи, вузу мені дав дуже багато. Я працюю за фахом, що велика рідкість, у мене спеціальність «менеджмент», і я займаюся управлінням досить великий структурною організацією. У нас близько 200 співробітників: 60 викладачів, з яких 70 відсотків - іноземці. Це велика структура, яка вимагає дуже системного управління та чіткого підходу. Все це без Казанського державного університету (я називаю його тим ім'ям, яке він носив, коли я там вчився) було б неможливо. Зараз вони дуже активно розвиваються, це величезний поволзький вуз, який знаходиться в Казані і дає одне з кращих утворень в країні.

Марат Бікмулліна - голова ради директорів ТОВ «Інформаційні системи»:

- Я довіряю дипломів, якщо вони з фізичного факультету і ВМК КФУ, а також КНІТУ-КАИ. Решті - немає. Взагалі, якість вищої освіти сьогодні вкрай низька. Мені здається, поліпшити його можна за допомогою викладачів, які повинні викликати інтерес у студентів до предметів. Тобто потрібно покращити якість самих викладачів. Я вибирав вуз по викладачах. Вони реально створювали інтерес до науки. Я закінчував фізфак КФУ.

Яків Геллер - генеральний директор ГУП «Агентство за державним замовленням»:

- Відразу назву КАИ. У мене відсотків 70 співробітників - випускників КАИ, і я пишаюся тим, що вони зробили. І перший факультет, і четвертий, різні спеціальності. Я адже, коли починав, брав хлопців з другого курсу, з третього, зараз вони кандидати наук, серйозні люди, деякі розлетілися на керівні посади в інші компанії, ними дуже пишаюся. І минулий КАИ, і нинішній університет імені Туполєва, на мій погляд, ключовий вуз. Також відзначив би Фінансово-економічний інститут КФУ. І, звичайно, старий добрий КДУ, обидва моїх сина закінчили його: один - економфак, інший - юрфак. Хоча КФУ зараз стає занадто великим. Не хочу образити Гафурова, але, мені здається, він створює дуже велике махину, важкокерована.

«Я довіряю дипломів, якщо вони з фізичного факультету і ВМК КФУ, а також КНІТУ-КАИ «Я довіряю дипломів, якщо вони з фізичного факультету і ВМК КФУ, а також КНІТУ-КАИ. Решті - немає »Фото: Анастасія Шагабутдінова

«У НАС В РЕДАКЦІЇ НІ ЖОДНОГО ВИПУСКНИКА філфаку»

Рафік Мухаметшин - ректор Російського ісламського інституту:

- Для нас це не тільки професійне питання, а й ідеологічна складова. У нас своя специфіка. Мене випускник якихось країн в принципі не влаштовує. Коли беремо на роботу викладача, дивимося його богословську освіту, де він навчався. У нас все татарстанські державні вузи міцні. І енергетичний, і федеральний, і архітектурний, і медичний. Вони працюють не одне десятиліття. Всі професійно працюють. Випускники на ринку непогано котируються. Я сам історик за освітою. Закінчив Казанський університет. Коли приймають в аспірантуру, в будь-якому випадку вища освіта допомагає. Щоб вчитися, треба було виграти конкурс, а для цього потрібні були глибокі знання, які університет в ті роки давав, він був сильніше, ніж інші вузи.

Якість освіти зараз вимірюють рейтингами. З цього приводу дуже багато суперечок, що той чи інший вуз не потрапляє в рейтинги. Це, мені здається, не зовсім характеризує рівень освіти. Рейтинги трохи по-іншому будуються. Залучення грошей, розвиток науки, дослідження - це, звичайно, треба. Але і проблем багато. Зараз вузи повинні бути практико-орієнтованими, особливо технічні. Матеріально-технічна база не зовсім досконала ... Проблеми є, але я не хочу сказати, що у нас погане вищу освіту. Принаймні наші фахівці, особливо з комп'ютерних технологій, дуже затребувані в світі.

Айдар Шагімарданов - президент асоціації підприємців-мусульман Російської Федерації:

- Звичайно, обов'язково звертаю увагу. Якщо приходить на якусь конкретну спеціальність, наприклад, якщо я беру до себе юриста, важливо, щоб було юридичну освіту. І пріоритет віддається, звичайно, нашому федеральному університету. Якщо це непрофільна якась робота - менеджер або фахівець з проектів, то тут КФУ і КНІТУ-КАИ. Мені і в КАИ фахівці дуже подобаються.

«Потрібно звузити кількість прийнятих абітурієнтів в рік, перш за все треба відштовхуватися від того, що потрібно для нашого народного господарства, для економіки країни» Фото:   kpfu «Потрібно звузити кількість прийнятих абітурієнтів в рік, перш за все треба відштовхуватися від того, що потрібно для нашого народного господарства, для економіки країни» Фото: kpfu.ru

Венера Ганиева - народна артистка Росії і Татарстану, завідувач кафедри сольного співу, професор КазГУКІ:

- Для мене як для людини мистецтва найякіснішим вузом стала Казанська консерваторія, яка послужила фундаментом моєї професії. І звичайно, моя освіта принесло свої плоди, я досягла всього, про що тільки може мріяти артист, який присвятив своє життя оперному мистецтву. Взагалі, я отримала кваліфікацію як оперна співачка і викладач, і ось обидві ці професії я змогла реалізувати. У кожної людини своя мрія, свій творчий хист, своє бачення майбутнього, кожен вибирає той вуз, який він вважає для себе основним - для реалізації своїх здібностей, своїх бажань.

І той інститут, в якому я зараз працюю, в якому мені пощастило реалізувати свою другу професію, - Казанський інститут культури і мистецтв - дійсно дає якісну освіту в представлених спеціалізаціях. Якщо говорити про мою кафедрі - кафедрі сольного співу, то я бачу плоди своєї педагогічної роботи. Той фундамент, який я отримала в консерваторії, намагаюся використовувати у викладацькій діяльності, знаю, як потрібно викладати, щоб мої студенти стали затребуваними, визнаними, тому що я пройшла весь цей шлях сама і уявляю, що потрібно для того, щоб реалізувати себе. І в цілому освіту, яке отримують діти в нашому вузі, радує нас, педагогів, ми розуміємо, що отримані знання хлопці не витрачають просто. Учні стають улюбленцями публіки, стають визнаними, отримують звання, це ж говорить багато про що. Так що я своє життя пов'язую з двома цими вузами.

Альбіна Абсалямова - редактор російськомовної версії журналу «Ідель»:

- На скоринки ніякої уваги не звертаю. У нас в редакції працюють співробітники, які закінчили різні навчальні заклади: від фізфаку до літературного інституту. В нашій роботі це не принципово. Не обов'язково бути випускником філфаку. У нас в редакції немає жодного випускника філфаку. Мої діти ще маленькі, але я б не сказала, що мені страшно було б віддавати їх в якийсь вуз. Хотілося б, щоб вони отримали хорошу освіту виходячи зі своїх здібностей і нахилів.

У Росії є гарне якісну освіту в Москві і у нас є. Все залежить від бажання самої людини вчитися. Тому що якщо він не хоче, то яке б освіту йому не давали, де б він не вчився, це марно. А якщо він налаштований на отримання знань, він їх отримає. У мене особисто нестандартна ситуація. Я закінчила фінансово-економічний інститут, навіть захистила кандидатську дисертацію, але мені хотілося вчитися на істфаку, або в літературному інституті, або на факультеті Азії і Африки при МДУ. Так як тоді ЄДІ не було, вступити було складно, на всю країну набиралася одна група, і я пішла по стопах батьків - надійшла в Казанський державний фінансово-економічний інститут. Ще будучи студенткою, стала членом спілки письменників, на старших курсах писала в газету «Східний експрес», і потім головний редактор умовив залишитися на ставку. Так я у нього і працювала, навіть закінчивши інститут. Не пішла працювати бухгалтером або кимось ще, як багато моїх одногрупники, які зараз головбухи великих інстанцій. Я стала літератором, пішла по цьому шляху і дуже вдячна всім за це.

«У нас було дуже сильне технічний напрям - КАИ, КХТІ, дуже сильна школа» Фото: Оксана Черкасова «У нас було дуже сильне технічний напрям - КАИ, КХТІ, дуже сильна школа» Фото: Оксана Черкасова

«ЗА СКОРИНКИ поважати ЛЮДИНИ? ПОВАЖАЮТЬ ЛЮДИНИ ЗА ЗНАННЯ ТА ВМІННЯ, ЗА ЙОГО компетенції »

Раміль Сафін - виконавчий директор студії «Тетріс» (Нижньокамськ):

- За скоринки (вузу, ссузів і інших навчальних закладів) поважати людину? Поважають людину за знання і вміння, за його компетенцію. Ніколи не звертав особливої ​​уваги на наявність кірочок і позначки в них. Можливо, це стосується тільки мого профілю діяльності. Однак завжди цікавлюся оцінкою по російській мові. Рівень володіння російською мовою сильно впав за останні десятиліття. За татарстанським вузам якість навчання можу оцінити лише поверхово. Однозначно проголосую за випускників казанського КАИ (нині КДТУ імені Туполєва), можливо, за КФУ.

У 80-х сам вибирав вуз (Ризький інститут інженерів цивільної авіації - РКІІГА), цілеспрямовано, виходячи з пріоритетів і бажань свого віку. Упевнений, що не помилився. До сих пір пам'ятаю і дякую викладачів ключових предметів. Диплом хоч зараз захищай - все в пам'яті. Та й статистика по випускникам у нас була сумна - з 33 першокурсників «дожили» до фінішу тільки 5. Що стосується нижньокамскі вузів, добре знайомий з викладачами МГЕІ, робота якого періодично зазнає критики / репресіям міністерства освіти. Частково - з КВУ (колишній ІЕУіП), НХТІ (КДТУ). Рівень викладання досить високий, пару раз запрошували на навчальні пари. Чи не розчарувався.

Рустем Камалов - перший заступник міністра екології та природних ресурсів РТ:

- В першу чергу я б, звичайно, назвав свою альма-матер, свій улюблений Казанський державний університет, де я отримав класичну освіту. Я вибрав його сам, спеціальність біолога, хоча сам з родини лікарів. І звичайно, роки навчання дали мені багато, пишаюся тим, що, незважаючи на те що багатьох з мого потоку доля розкидала по світу, всі ми працюємо за фахом. Я б назвав ще й наш медичний вуз, який також має класичну форму підготовки фахівців, ніякі реформи не змогли змінити цього в гіршу сторону. І напевно, затребуваним є КГАСУ, колишній КІБІ. Ми бачимо, що необхідні фахівці, що випускаються цим закладом, - дорожники і т. Д.

Микола Рибушкін - депутат Держради РТ, доцент кафедри кримінального права КФУ:

- Звичайно, я більше довіряю тим вузам, які вже давно працюють, мають належним педагогічним складом, хорошою матеріальною базою. Це провідні державні вузи: перш за все КФУ, наукова школа якого існує вже понад 200 років, КНІТУ-КАИ, КНІТУ-КХТІ, Казанський державний енергетичний університет ... Зараз багато таких вузів, які існують тільки на папері. Хоча і серед комерційних є гідні, наприклад Інститут економіки, управління та права. Останнім часом якість освіти завдяки уряду РФ і РТ стало вирівнюватися. Є частина спеціальностей, підготовка за якими поки залишає бажати кращого, але біологи, програмісти, хіміки, фізики, лікарі котируються не тільки в Росії, але і на Заході. Це випускники татарстанських вузів. Це хіба не говорить про якість нашої освіти?

Перш ніж вступити на юридичний факультет в КДУ, я спочатку відпрацював на заводі, потім відслужив в армії і тільки потім усвідомлено йшов на юрфак. Після того як я його закінчив, мені запропонували залишитися в аспірантурі, і тепер все життя моя пов'язана з університетом. У мій час, напевно, людина 7 школярів було, решта надходили вже маючи за плечима або трудовий досвід, або армію.

Який казанський вуз дає кращу освіту?

22% В Казані немає хорошого вищої освіти

2% КазГАУ

3% КГЕУ

28% КГАСУ

5% КНІТУ-КХТІ

11% КНІТУ-КАИ

19% КФУ

5% КДМУ

5% Інший вуз

Ваш голос врахований

Опитування тижня: А ви поважаєте скоринки вузів Татарстану?
Які татарстанські вузи дають якісну освіту, а які - ні?
Як ви вибрали навчальний заклад і чи багато чого воно вам дало?
Це хіба не говорить про якість нашої освіти?
Який казанський вуз дає кращу освіту?
Главная Партнеры Контакты    
Cистема управления сайта от студии «АртДизайн»